Zwrot na rachunek bankowy z umowy abonamentowej
Zwrot nadpłaty z umowy abonamentowej możesz otrzymać przelewem na swój rachunek bankowy. W przypadku niewielkiej wartości nadpłaty, w granicach wartości faktur bilingowych, rozliczenie nadpłaty z najbliższą fakturą lub kolejną fakturą bilingową jest rekomendowanym rozwiązaniem. Zgłoszenie takiego rozliczenia nie jest konieczne ponieważ proces odbywa się automatycznie.
Z artykułu dowiesz się:
Zgłoszenie dyspozycji zwrotu nadpłaty na rachunek bankowy
Dyspozycję możesz zgłosić do T-Mobile:
- elektronicznie - poprzez formularz kontaktowy w serwisie www Mój T-Mobile (tylko w przypadku zwrotu na rachunek bankowy należący do Abonenta)
- e-mailem - wysyłając na adres boa@t-mobile.pl (tylko w przypadku zwrotu na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty)
- pisemnie - wysyłając na adres T-Mobile Polska S.A., Zespół Procesów Operacyjnych - Płatności, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa (zwrot możliwy na rachunek bankowy Abonenta lub inny wskazany rachunek bankowy)
- telefonicznie - kontaktując się z Biurem Obsługi Abonenta (tylko w przypadku zwrotu na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty)
Dane jakie powinna zawierać dyspozycja zwrotu nadpłaty
- dane Abonenta: imię i nazwisko, nazwa firmy
- dane kontaktowe Abonenta: numer telefonu do kontaktu lub e-mail
- numer konta abonenckiego (numer Klienta) i numer telefonu Abonenta, na który zawarto umowę
- kwotę do zwrotu
- numer rachunku bankowego, na który ma być wykonany zwrot oraz imię i nazwisko właściciela rachunku
- podpis Abonenta zgodny z podpisem na umowie (w przypadku pisma o zwrot nadpłaty)
- podpis osoby wpłacającej (w przypadku pisma o zwrot pomyłkowej wpłaty)
Możesz skorzystać także z druku formularza zwrotu.
Jak zgłosić dyspozycję zwrotu w serwisie Mój T-Mobile?
W serwisie www Mój T-Mobile możesz samodzielnie zgłosić dyspozycję zwrotu nadpłaty:
- Zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile.
- Wybierz w menu zakładkę "Płatności i faktury", a następnie w sekcji "Nadpłata" kliknij w "Szczegóły".
- W „Szczegółach nadpłaty” kliknij w „Zwrot nadpłaty”.
- Wprowadź numer rachunku bankowego, na który przekażemy nadpłatę i wyślij formularz wybierając przycisk "Dalej". Kwota zwrotu jest uzupełniana automatycznie i nie możesz jej zmienić.
Ważne: Formularz do zwrotu jest aktywny tylko jeżeli na koncie abonenckim występuje nadpłata.
Czy ten artykuł był pomocny?