Zwrot na rachunek bankowy z oferty na kartę
Zwrot nadpłaty z oferty na kartę możesz otrzymać przelewem na swój rachunek bankowy.
Z artykułu dowiesz się:
Dane jakie powinna zawierać dyspozycja zwrotu nadpłaty
Twoja dyspozycja zwortu powinna zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby, na którą zarejestrowany jest numer telefonu w sieci T-Mobile
- numer telefonu, którego dotyczy dyspozycja
- dane kontaktowe: nr telefonu do kontaktu oraz e-mail do korespondencji
- kwotę do zwrotu
- numer rachunku bankowego, na który ma być wykonany zwrot oraz imię i nazwisko właściciela rachunku
- czytelny podpis Klienta zawierający imię i nazwisko
- datę i miejscowość
Zgłoszenie dyspozycji zwrotu nadpłaty na rachunek bankowy
Dyspozycję możesz zgłosić do T-Mobile na trzy sposoby:
- e-mailem na adres:
- Klienci T-Mobile na kartę: boa@t-mobile.pl
- Klienci Heyah na kartę: kontakt@heyah.pl
- Klienci tuBiedronka: info@tubiedronka.pl
- Klienci Red Bull MOBILE: redbullmobile@t-mobile.pl
- pisemnie:
- wysyłając wniosek na adres T-Mobile Polska S.A., Zespół Procesów Operacyjnych - Płatności, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
- składając wniosek u konsultanta w salonie, sklepie firmowym T-Mobile Polska S.A.
- telefonicznie: kontakt z Biurem Obsługi Abonenta
- wypełniając wniosek o zwrot środków dla Użytkowników usług przedpłaconych
Czy ten artykuł był pomocny?