Przeksięgowanie na inne konto w T-Mobile
Jeśli posiadasz nadpłatę, możesz zlecić przeksięgowanie jej pomiędzy swoimi kontami lub na inne wskazane konto w T-Mobile (innego Abonenta). W przypadku niewielkiej wartości nadpłaty, w granicach wartości faktur bilingowych, rozliczenie nadpłaty z najbliższą fakturą lub kolejną fakturą bilingową jest rekomendowanym rozwiązaniem. Zgłoszenie takiego rozliczenia nie jest konieczne ponieważ proces odbywa się automatycznie.
Z artykułu dowiesz się:
Zasady dotyczące przeksięgowań nadpłat pomiędzy kontami
Przeksięgowania wykonujemy zgodnie z poniższymi zasadami:
- przeksięgowanie na inne konto z zadłużeniem
- przeksięgowanie na konto z aktywną umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych
- przeksięgowanie nadpłaty nie może być zrealizowane z konta Abonamnetowego na konto “na kartę”
Zgłoszenie dyspozycji przeksięgowania nadpłaty
Dyspozycję możesz zgłosić do T-Mobile na trzy sposoby:
- e-mailem - wysyłając na adres boa@t-mobile.pl
- pisemnie - wysyłając na adres T-Mobile Polska S.A., Zespół Procesów Operacyjnych - Płatności, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
- telefonicznie - kontaktując się z Biurem Obsługi Abonenta
Dane jakie powinna zawierać dyspozycja przeksięgowania nadpłaty
Dyspozycja przeksięgowania powinna zawierać:
- wskazanie numerów kont Klienta pomiędzy którymi ma być wykonane przeksięgowanie
- kwotę przeksięgowania
- podpis Aboneneta zgodny z umową (w przypadku wysyłania pisma lub skanu pisma)
Czy ten artykuł był pomocny?