Autorskie rozwiązanie T‑Mobile chroniące urządzenia mobilne przed krytycznymi zagrożeniami w cyberprzestrzeni

Co Ci daje usługa?

Ochrona przed cyberatakami poprzez zainfekowane strony internetowe, linki, aplikacje, również w sms‑ach i mms‑ach multimedialnych

Automatyczne zabezpieczenie z ciągłą aktualizacją bazy zagrożeń

Raport szczegółowy zablokowanych zdarzeń

Notyfikacje MMS, e‑mail z działania usługi

Ochronę działającą na poziomie sieci Operatora

Główne funkcjonalności

Filtrowanie www
Neutralizacja zagrożeń pochodzących ze zhakowanych stron internetowych
Anty-malware
Analiza plików w środowisku wirtualnym pod kątem występowania w nich złośliwego oprogramowania
Anty-wirus
Blokowanie złośliwego oprogramowania w tym typu ransomware
Ochrona przed intruzami
Blokowanie prób włamań do chronionego urządzenia

Co wyróżnia naszą usługę

ErgonomiaUruchomienie usługi nie wymaga instalacji dodatkowej aplikacji czy wprowadzenia zmian w konfiguracji przez Użytkownika dzięki czemu łatwo jest uruchomić usługę oraz nie są wykorzystywane kluczowe zasoby urządzenia jak pamięć, procesor czy bateria.

Nowoczesny system bezpieczeństwaWielopoziomowe mechanizmy aktywnego skanowania i analizowania ruchu na poziomie sieci Operatora przy użyciu m.in. urządzeń typu NGFW (ang. Next Generation Firewall).

Integracja z CERT i SOC T-MobileEksperci ds. cyberbezpieczeństwa T-Mobile na bieżąco monitorują cyberprzestrzeń i aktualizują bazę zagrożeń wykorzystywaną przez System do ochrony urządzeń mobilnych.

Przenieś bezpieczeństwo w swojej firmie na wyższy poziom

Jak to działa?

Jeśli zawierasz nową umowę lub przedłużasz obecną – usługa jest już aktywna i korzystasz z ochrony

Jeśli jesteś już klientem T-Mobile – w prosty sposób aktywujesz usługę na swoich numerach

Usługa działa, gdy korzystasz z sieci T-Mobile. Nie wymaga dodatkowych aplikacji i działań.

Ile kosztuje usługa?

Cena

0 zł przez 2 miesiące

Potem:

5 zł netto miesięcznie

Jak włączyć usługę?

Usługę można aktywować dzwoniąc na infolinię 602 900 000 lub stacjonarnie w salonie TMPL

Dezaktywacja jest dostępna przez infolinię lub odwiedzając salon TMPL, a także korzystając z aplikacji Mój T-Mobile oraz logując się na własne konto na stronie https://nowymoj.t-mobile.pl/

Gdzie można znaleźć raport?

Pytania i odpowiedzi

xxxxxxx