Aplikacja mobilna
Zaloguj się do aplikacji Mój T-Mobile. Następnie wejdź w szczegóły numeru, kliknij ikonę plusa {+} i aktywuj dodatkową paczkę.
Serwis www
Zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile. W zakładce Usługi kliknij na Supernet i wybierz interesujący Cię cykliczny pakiet danych.
Lista dostępnych pakietów Internetu zależna jest od posiadanej przez Ciebie oferty.
Zostaw kontakt do siebie na stronie przedłuż umowę. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, żeby dobrać najlepszą ofertę dopasowaną do Twojej firmy.
Zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile lub aplikacji mobilnej Mój T-Mobile i sprawdź dostępne usługi.
Dodatkowe usługi dla biznesu są dostępne pod linkiem.
W przypadku taryfy JUMP proFirma, aktywacja usługi odbywa się na życzenie klienta, za pośrednictwem aplikacji Mój T Mobile. Wystarczy wybrać zakładkę "Usługi", uruchomić pakiet i… gotowe! Usługę będzie można aktywować do 30.04.2020 r.
Telekonferencje T-Mobile: usługa umożliwiająca rozmowy grupowe w wirtualnym pokoju konferencyjnym. Więcej informacji
ProDysk: wirtualny dysk pozwalający na dzielenie się plikami ze współpracownikami oraz wykonywanie kopii zapasowych. Więcej informacji
Office 365: usługa firmy Microsoft zawierająca klasyczne aplikacje biurowe, ale również narzędzia do komunikacji i pracy zdalnej jak Microsoft Teams, OneDrive, czy SharePoint. Więcej informacji
Opcja 1: Posiadam w T-Mobile tylko internet.
Wybierz opcję logowania "Wprowadź numer telefonu", następnie wprowadź numer internetu. Po kliknięciu w przycisk "Wyślij mi kod" na podany numer telefonu zostanie wysłane jednorazowe hasło SMS (w przypadku gdy jest to Internet Światłowodowy hasło zostanie wysłane na numer kontaktowy podany w trakcie podpisywania umowy". Po tej czynności numer doda się do aplikacji Mój T-Mobile.
Aby nie musieć powtarzać tej czynności w kolejnym kroku uzupełnij adres e-mail, aby móc używać w przyszłości tej metod logowania. (Sprawdź pyt. Jak dodać adres e-mail do profilu w aplikacji Mój T-Mobile)
Opcja 2: Posiadam inne numery w aplikacji Mój T-Mobile
Po zalogowaniu do aplikacji kliknij na przycisk "Dodaj nowy numer" a następnie wprowadź numer internetu. Po kliknięciu w przycisk "Wyślij mi kod" na podany numer telefonu zostanie wysłane jednorazowe hasło SMS (w przypadku gdy jest to Internet Światłowodowy hasło zostanie wysłane na numer kontaktowy podany w trakcie podpisywania umowy".
Po zalogowaniu do aplikacji kliknij ikonę 3 kropek w dolnym menu. Następnie wybierz "Uzupełnij swój profil". W kolejnym kroku podaj adres e-mail oraz wpisz dwukrotnie hasło, którego będzież używać do logownia do aplikacji. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Po jego kliknięciu adres e-mail zostanie zaktualizowany na profilu w aplikacji Mój T-Mobile.
Nasi doradcy są dostępni codziennie 7:00 - 23:00