Potrzebujesz pomocy?
Nie działa mi roaming
Jeśli masz problem z automatycznym zalogowaniem się do sieci lokalnego operatora poza granicą Polski, po przekroczeniu granicy:
- włącz i wyłącz tryb samolotowy, lub
- całkowicie wyłącz i ponownie włącz telefon
Nie mogę dzwonić i wysyłać wiadomości
- Zrób restart telefonu – wyłącz i włącz swoje urządzenie
- Sprawdź, czy masz aktywny roaming:
- – strona główna
- – wybierz numer
- – usługi dodatkowe
- – roaming
- – usługa dodatkowa na połączenia roamingowe musi być aktywna
- Sprawdź, czy jesteś zalogowany do sieci (czy masz kreski zasięgu)
- jeśli nie to wejdź w ustawienia swojego telefonu i zmień logowanie do sieci z automatycznego na ręczne, a następnie wybierz sieć, która pojawiła się na ekranie
- Przed numerem wprowadź kierunkowy
- +48, jeżeli dzwonisz na polski numer. Jeśli wybierasz numer z listy kontaktów to wprowadź numer ręcznie
W przypadku wiadomości MMS, sprawdź czy masz aktywną transmisję danych – jeżeli nie, włącz ją. Jeżeli to nie pomoże sprawdź czy nie wysyłasz/odbierasz wiadomości MMS na aktywnym połączeniu Wi-fi – jeśli tak jest to wyłącz Wi-fi i sprawdź czy możesz wysłać/odebrać MMS. Pamiętaj, że żeby wysłać MMS musisz mieć włączoną transmisję danych.
Nie działa mi internet
Najczęstsze przyczyny
- Problemy techniczne/konfiguracja urządzenia
- Sprawdź ustawienia transmisji danych w telefonie. Upewnij się, czy masz włączoną transmisję danych do korzystania z konkretnej aplikacji, której chcesz użyć:
- 1. Sprawdź, czy transmisja danych w urządzeniu jest aktywna
- – Ustawienia
- – Połączenia
- – Sieci komórkowe
- – Transmisja danych
- 2. Wyłącz i włącz urządzenie
- 3. Jeśli problem nie ustąpi zmień operatora roamingowego. Wejdź w ustawienia:
- – Ustawienia
- – Połączenia
- – Sieci komórkowe
- – Operatorzy sieci/wybór operatora
- – Zmień tryb operatora z automatycznego na ręczny
- – Wybierz innego operatora z listy, którą widzisz (aby uniknąć dodatkowych kosztów, nie rekomendujemy wyboru sieci satelitarnych i naziemnych)
- 4. Jeśli urządzenie nie łączy się z operatorem:
- Ponów próbę lub wybierz kolejnego operatora. Po połączeniu z siecią połączenie z internetem powinno zostać przywrócone
- Blokada po wykorzystaniu pakietu roamingowego/ wykorzystany limit wydatków na internet w roamingu
- Informacje jak odblokować pakiet lub jak dokupić internet znajdziesz w naszym poradniku podróży w sekcji Internet za granicą.
- 1. Sprawdź zużycie danych w UE:
- – Strona główna aplikacji T-Mobile
- – wybierz numer telefonu, na którym chcesz sprawdzić limit
- – na dole strony jest informacja w polu „Limit danych w roamingu" Jeśli wykorzystałeś 100% limitu
- – internet jest zablokowany. Pamiętaj, limit danych w UE wlicza się w Twój ogólny limit danych do wykorzystania w Polsce
- 2. Aby zdjąć blokade ruchu po końcu paczki:
- – Strona główna aplikacji T-Mobile
- – wybierz numer na którym chcesz zdjąć blokadę
- – usługi dodatkowe
- – roaming
- – blokada ruchu po końcu paczki danych
- – wyłącz usługę
Po odblokowaniu internetu koszt za 1 GB to 6.87 zł netto według cennika UE. Kwota na rozliczeniu nie przekroczy 216.63 zł netto. To automatyczny limit nadany przez UE. Jeśli chcesz, możesz też ustawić swoją kwotę: zmniejszyć limit do minimum 50 zł lub zwiększyć do dowolnej kwoty. I gdy ją przekroczysz, zablokujemy dostęp do płatnego internetu.