ROAMING I POŁĄCZENIA MIĘDZYNARODOWE

Potrzebujesz pomocy?

Problem techniczny

Nie działa mi roaming

Jeśli masz problem z automatycznym zalogowaniem się do sieci lokalnego operatora poza granicą Polski, po przekroczeniu granicy:


  • włącz i wyłącz tryb samolotowy, lub
  • całkowicie wyłącz i ponownie włącz telefon

Nie mogę dzwonić i wysyłać wiadomości

  • Zrób restart telefonu – wyłącz i włącz swoje urządzenie

  • Sprawdź, czy masz aktywny roaming:
  • – strona główna
  • – wybierz numer
  • – usługi dodatkowe
  • – roaming
  • – usługa dodatkowa na połączenia roamingowe musi być aktywna

  • Sprawdź, czy jesteś zalogowany do sieci (czy masz kreski zasięgu) 
  • jeśli nie to wejdź w ustawienia swojego telefonu i zmień logowanie do sieci z automatycznego na ręczne, a następnie wybierz sieć, która pojawiła się na ekranie

  • Przed numerem wprowadź kierunkowy 
  • +48, jeżeli dzwonisz na polski numer. Jeśli wybierasz numer z listy kontaktów to wprowadź numer ręcznie

W przypadku wiadomości MMS, sprawdź czy masz aktywną transmisję danych – jeżeli nie, włącz ją. Jeżeli to nie pomoże sprawdź czy nie wysyłasz/odbierasz wiadomości MMS na aktywnym połączeniu Wi-fi – jeśli tak jest to wyłącz Wi-fi i sprawdź czy możesz wysłać/odebrać MMS. Pamiętaj, że żeby wysłać MMS musisz mieć włączoną transmisję danych.

Nie działa mi internet

Najczęstsze przyczyny

  • Problemy techniczne/konfiguracja urządzenia
  • Sprawdź ustawienia transmisji danych w telefonie. Upewnij się, czy masz włączoną transmisję danych do korzystania z konkretnej aplikacji, której chcesz użyć:

  • 1. Sprawdź, czy transmisja danych w urządzeniu jest aktywna
  • – Ustawienia 
  • – Połączenia 
  • – Sieci komórkowe 
  • – Transmisja danych

  • 2. Wyłącz i włącz urządzenie

  • 3. Jeśli problem nie ustąpi zmień operatora roamingowego. Wejdź w ustawienia:
  • – Ustawienia 
  • – Połączenia
  • – Sieci komórkowe 
  • – Operatorzy sieci/wybór operatora
  • – Zmień tryb operatora z automatycznego na ręczny
  • – Wybierz innego operatora z listy, którą widzisz (aby uniknąć dodatkowych kosztów, nie rekomendujemy wyboru sieci satelitarnych i naziemnych)

  • 4. Jeśli urządzenie nie łączy się z operatorem:
  • Ponów próbę lub wybierz kolejnego operatora. Po połączeniu z siecią połączenie z internetem powinno zostać przywrócone

  • Blokada po wykorzystaniu pakietu roamingowego/ wykorzystany limit wydatków na internet w roamingu
  • Informacje jak odblokować pakiet lub jak dokupić internet znajdziesz w naszym poradniku podróży w sekcji Internet za granicą.

  • 1. Sprawdź zużycie danych w UE:
  • – Strona główna aplikacji T-Mobile
  • – wybierz numer telefonu, na którym chcesz sprawdzić limit 
  • – na dole strony jest informacja w polu „Limit danych w roamingu"  Jeśli wykorzystałeś 100% limitu
  • – internet jest zablokowany. Pamiętaj, limit danych w UE wlicza się w Twój ogólny limit danych do wykorzystania w Polsce

  • 2. Aby zdjąć blokade ruchu po końcu paczki:
  • – Strona główna aplikacji T-Mobile
  • – wybierz numer na którym chcesz zdjąć blokadę
  • – usługi dodatkowe
  • – roaming
  • – blokada ruchu po końcu paczki danych
  • – wyłącz usługę

Po odblokowaniu internetu koszt za 1 GB to 6.87 zł netto według cennika UE. Kwota na rozliczeniu nie przekroczy 216.63 zł netto. To automatyczny limit nadany przez UE. Jeśli chcesz, możesz też ustawić swoją kwotę: zmniejszyć limit do minimum 50 zł lub zwiększyć do dowolnej kwoty. I gdy ją przekroczysz, zablokujemy dostęp do płatnego internetu.