Usługi i pakiety
Pytania i odpowiedzi
-
W celu korzystania z sieci LTE, potrzebujesz:
- odpowiedniego telefonu przystosowanego do odbioru technologii 4G (szczegółowa lista telefonów dostępna jest pod linkiem)
- kartę SIM (USIM). Wersje posiadanej karty możesz sprawdzić wyjmując ją z urządzenia i weryfikując jej numer seryjny. Rozpoczyna się on od sekwencji: 8948022. Po numerze seryjnym znajduje się litera „U” świadcząca o tym , że trzymasz w rękach kartę USIM, Każdy inna wersja karty SIM nie zaloguje się do sieci LTE
- zasięgu sieci LTE
- abonamentu z taryfą zawierającą usługę LTE.
-
Poczta głosowa jest dostępna dla wszystkich Klientów sieci T-Mobile i Użytkowników T-Mobile na kartę. Jeśli nie korzystasz z niej dłużej niż 3 miesiące to skrzynka zostaje automatycznie wyłączona. Jesteś o tym fakcie poinformowany SMS-em 30 dni wcześniej - tak abyś miał czas na ustawienie przekierowań i skorzystanie z usługi.
Jeśli nie chcesz używać poczty głosowej - możesz ją zawiesić kodem ekspresowym*: *002# i potwierdzając klawiszem akceptacji połączenia. Przekierowania do Poczty głosowej zostaną zawieszone
Aby odwiesić działanie Poczty głosowej wpisz*: *002# - i poczta będzie się zgłaszała w sytuacjach jak było wcześniej zdefiniowane.
*funkcjonalność niedostępna dla klientów posiadających włączoną usługę „Domyślne przekierowania na pocztę głosową” – całkowite skasowanie przekierowań na Pocztę głosową możliwe jest jedynie za pośrednictwem BOA/BOU lub poprzez Internetowy System Obsługi.
Więcej o Poczcie głosowej przeczytasz TUTAJ
-
Zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile. Wybierz zakładkę Usługi i następnie Bezpieczeństwo i blokady, wybierz Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych i kliknij na zmień.
-
Tak. Skorzystaj z usługi „Dodaj do rachunku w T-Mobile”, która nie wymaga aktywacji a koszt zakupu zostanie dodany do najbliższej faktury.
Więcej o usłudze przeczytasz TUTAJ.
-
Dla telefonów komórkowych:
*42913 (opłata 2,46 zł z VAT za połączenie, nie zależy od czasu trwania połączenia) lub 602 913 000 (opłata zgodna z planem taryfowym i informacją w zakładce Cenniki)
Telefony stacjonarne:
602 913 000
-
Polecamy serwis muzyczny TIDAL z bezpłatnym transferem przy słuchaniu utworów z 30 milionów dostępnych piosenek.
Więcej o usłudze przeczytasz TUTAJ.
-
Tak, w przypadku braku przekazania numeru przez centralę telefoniczną obsługującą połączenie przykładowo z numeru zagranicznego.
-
Wpisz w telefonie bezpłatny kod ekspresowy *331**# i naciśnij klawisz połączenia. Aby przywrócić połączenia użyj kodu #331**# i klawisz połączenia.
-
Oczekiwanie na połączenie umożliwia otrzymanie sygnału podczas prowadzenia rozmowy o połączeniu z Twoim numerem. Osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy komunikat o zajętości i możliwości poczekania na linii. Włączenie usługi – wpisz w telefonie bezpłatny kod ekspresowy *43#
-
Wielu klientów T-Mobile korzysta z Serwisów Premium oferowanych zarówno przez T-Mobile jak i firmy zewnętrzne. Pobierają gry na telefon, ustawiają dzwonki, wysyłają SMS-y wspierając fundacje pomagające np. poszkodowanym w klęskach żywiołowych lub chorym dzieciom. Mogą również brać udział w różnych loteriach i konkursach. Aby przybliżyć wszystkim zasady korzystania z tych usług T-Mobile przygotowała poniższy poradnik.
-
Modyfikacja lub jej brak określona jest w warunkach Twojej oferty promocyjnej.
-
Należy wykonać jakąś aktywność w Roamingu ( np. SMS,MMS, połączenie, email wysłany lub odebrany). Samo zalogowanie do sieci operatora zagranicznego nie będzie przez nas brane pod uwagę.
-
Nie
-
Nie, ale możliwe jest zapisanie ulubionych utworów w trybie „offline". Zachowane w ten sposób utwory możesz odsłuchiwać nawet przy wyłączonej transmisji danych lub braku sieci w telefonie (np. w samolocie).
-
Niestety nie.
-
Po wykorzystaniu minut zawartych w usłudze, połączenia w roamingu w Unii Europejskiej będą rozliczane wg stawki 0,29 zł netto za każdą rozpoczętą minutę połączenia
-
Po wykorzystaniu pakietu Internetu w UE automatycznie będzie wykorzystany pakiet Internetu Świat posiadany w ramach warunków oferty.
-
Szczegółowe informacje i dostępne możliwości przekaże Konsultant Biura Obsługi Abonenta pod numerem 60290000 oraz w Sklepie T-Mobile.
-
W trakcie całego dodatkowego czasu oznaczonego obowiązywania Umowy, Klient ma możliwość w każdej chwili do skorzystania z aneksu umowy (wymiany telefonu lub pakietu usług).
-
Wszystkie wybrane usługi będą aktywne automatycznie od aktywacji karty SIM.
-
Aktywacji dokonasz z poziomu aplikacji TIDAL, poprzez wysłanie SMS o treści TAK na nr 80777 oraz przez stronę tidal.t-mobile.pl
-
Jest to serwis muzyczny online oferujący bezpłatny transfer danych przy słuchaniu muzyki/oglądaniu clipów w sieci T-Mobile (dla Klientów posiadających wykupioną subskrypcję w T-Mobile), 23 miliony utworów, aktualne nowości muzyczne, pełne albumy, dużą ilość polskiej muzyki i playlisty na każda okazję. Dodatkowo posiada funkcję "offline" pozwalająca na słuchanie zapisanej muzyki poza zasięgiem sieci
Czy ten artykuł był pomocny?
Potrzebujesz kontaktu z konsultantem?
Konsultant wkrótce zadzwoni do Ciebie
Zgadzam się na otrzymywanie od T-Mobile głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail, aplikacje mobilne, IVR) reklam T-Mobile przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących
Klauzula informacyjna
- Administratorem Państwa danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: Rozporządzenie), jest T-Mobile Polska S.A z siedzibą w Warszawie ulica Marynarska 12, 02-674 Warszawa (dalej: T-Mobile).
- Dane osobowe w zakresie numeru telefonu, (MSISDN) przetwarzane są w celu przedstawienia oferty utrzymaniowej.
- Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych, zgodnie w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia, stanowi zgoda podmiotu danych.
- Dane przetwarzane są przez okres od momentu akceptacji powyższej zgody do 2 miesięcy od daty wygaśnięcia umowy.
- T-Mobile nie będzie udostępniał Twoich danych osobowych podmiotom trzecim.
- T-Mobile nie udostępni Państwa dane osobowe w celu ich dalszego przetwarzania poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, zgodnie z art. 15-20 Rozporządzenia.
- W celu zapewnienie odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, T-Mobile umożliwia kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iod@t-mobile.pl
- Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w trybie i na zasadach przewidzianych w prawie polskim.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Nie są Państwo zobowiązani do ich podania. Jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych, o których mowa w pkt 2, będzie brak możliwości przedstawienia oferty utrzymaniowej.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania