Pytania i odpowiedzi dotyczące przenoszenia numeru do T-Mobile
Pytania i odpowiedzi
-
Wybierz opcję wygodną dla Ciebie:
- wypełnij formularz na naszej stronie internetowej,
- skontaktuj się z Biurem Obsługi Abonenta 602900000 lub
- odwiedź nas w sklepie.
Niezależnie od wyboru możesz liczyć na naszą pomoc!
-
O czym muszę pamiętać przy przeniesieniu numeru?
Pamiętaj, że Twój numer musi być aktywny i zarejestrowany na tę samą osobę fizyczną/firmę, która będzie podpisywała w T-Mobile umowę. Dane rejestracyjne muszą się zgadzać z danymi u Twojego dotychczasowego dostawcy usług.
Upewnij się czy korzystasz z usług postpaid (abonament lub mix) czy prepaid (na kartę).
Przeniesienie numeru jest bezpłatne.
-
Przenosząc do nas numer sam wybierasz termin w którym zrealizujemy Twoją dyspozycję. Do wyboru są trzy opcje:
- Z końcem umowy terminowej
Przeniesienie zostanie zrealizowane po zakończeniu Twojej umowy terminowej z dotychczasowym operatorem. Pamiętaj, że proces możesz rozpocząć najwcześniej na 120 dni kalendarzowe przed zakończeniem umowy z obecnym operatorem.
- Z zachowaniem okresu wypowiedzenia
Przeniesienie zostanie zrealizowane z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym operatorem. Wybierz tę opcje jeśli nie obowiązuje Cię już umowa terminowa.
- Bez zachowania okresu wypowiedzenia w dniu...
Przeniesienie zostanie zrealizowane w wybranym przez Ciebie terminie. Pamiętaj, że jeśli posiadasz umowę abonentową dotychczasowy operator obciąży Cię opłatą za niezachowanie okresu wypowiedzenia wynikającą z Prawa Telekomunikacyjnego. Opłata nie dotyczy numerów działających w systemie na kartę (pre-paid).
-
Przenoszenie numeru dotyczy przeniesienia samego numeru a nie usług, które Abonent posiadał u poprzedniego operatora. Po przeniesieniu do T-Mobile można korzystać ze wszystkich usług dostępnych w ofercie T-Mobile.
-
Podpisując poniższe dokumenty to My załatwimy za Ciebie wszystkie formalności:
- Wniosek o przeniesienie numeru Abonenta do sieci T-Mobile
- Oświadczenie
- Pełnomocnictwo
Jeżeli wybrałeś przeniesienie w sklepie T-Mobile, konsultant pomoże Ci wypełnić dokumenty dotyczące przeniesienia: wniosek, oświadczenie oraz pełnomocnictwo. Przenosisz numer przez naszą stronę internetową lub po kontakcie z Biurem Obsługi Abonenta? Kurier dostarczy Ci komplet dokumentów.
-
To numer, który otrzymujesz w chwili podpisania umowy z T-Mobile, możesz z niego korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru. We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym.
Karta SIM z numerem tymczasowym pozwoli Ci już korzystać z usług T-Mobile do czasu przeniesienia właściwego numeru. W dniu przeniesienia Twoja obecna karta SIM przestanie działać, dlatego zmienimy numer tymczasowy na Twój obecny numer.
-
Tak, możesz korzystać z usług zgodnie z podstawowym Cennikiem Taryfy. Szczegóły w cenniku dostępnym na stronie www.t-mobile.pl.
-
Poinformujemy Cię o terminie przeniesienia SMSem, mailem lub telefonicznie – wybierz sam przy zawieraniu umowy!
-
Podczas zawierania umowy zapytaj o usługę Zawieszenia Abonamentu, dzięki której zawieszamy naliczaniem opłat abonamentowych do czasu przeniesienia Twojego numeru do T-Mobile (zależnie od warunków oferty, maksymalnie na 4 miesiące).
Czy ten artykuł był pomocny?
Potrzebujesz kontaktu z konsultantem?
Konsultant wkrótce zadzwoni do Ciebie
Zgadzam się na otrzymywanie od T-Mobile głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail, aplikacje mobilne, IVR) reklam T-Mobile przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących
Klauzula informacyjna
- Administratorem Państwa danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: Rozporządzenie), jest T-Mobile Polska S.A z siedzibą w Warszawie ulica Marynarska 12, 02-674 Warszawa (dalej: T-Mobile).
- Dane osobowe w zakresie numeru telefonu, (MSISDN) przetwarzane są w celu przedstawienia oferty utrzymaniowej.
- Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych, zgodnie w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia, stanowi zgoda podmiotu danych.
- Dane przetwarzane są przez okres od momentu akceptacji powyższej zgody do 2 miesięcy od daty wygaśnięcia umowy.
- T-Mobile nie będzie udostępniał Twoich danych osobowych podmiotom trzecim.
- T-Mobile nie udostępni Państwa dane osobowe w celu ich dalszego przetwarzania poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, zgodnie z art. 15-20 Rozporządzenia.
- W celu zapewnienie odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, T-Mobile umożliwia kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iod@t-mobile.pl
- Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w trybie i na zasadach przewidzianych w prawie polskim.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Nie są Państwo zobowiązani do ich podania. Jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych, o których mowa w pkt 2, będzie brak możliwości przedstawienia oferty utrzymaniowej.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania