Brak Internetu
Z artykułu dowiesz się w jaki sposób sprawdzić ustawienia sieci i Internetu w urządzeniu.
Spis treści:
Na urządzeniu obok kresek zasięgu NIE MA symbolu transmisji danych.
-
1Wyłącz i ponownie uruchom telefon
-
2Sprawdź w ustawieniach telefonu czy transmisja danych jest włączona
-
3Sprawdź w ustawieniach telefonu czy sieć WiFi jest wyłączona – ustalisz aktualne źródło Internetu.
-
4Pobierz konfigurację korzystając z zasobów T-Mobile:
a. konfigurator automatyczny: https://www.t-mobile.pl/konfigurator/web/
b. opis konfiguracji do ręcznego wprowadzenia ustawień: https://www.t-mobile.pl/c/jak-korzystac-z-internetu-w-telefonie
-
5W przypadku zakupu telefonu poza dystrybucją T-Mobile skontaktuj się z serwisem Tech Desk, pomożemy skonfigurować urządzenie krok po kroku podczas rozmowy telefonicznej (połączenie wykonaj z innego aparatu, tak by można było na Twoim urządzeniu wprowadzać ustawienia):
a. dla numeru z sieci T-Mobile: *7242 (2,46 zł brutto/minuta połączenia)
b. dla numeru z innej sieci: 708477242 (2,58 zł brutto/minuta połączenia)
star_rate
Jeżeli posiadasz inne urządzenie, do którego możesz przełożyć kartę SIM – zrób to: wykluczysz problem po stronie telefonu (nie związany z oprogramowaniem).
Na urządzeniu obok kresek zasięgu ZNAJDUJE SIĘ symbol transmisji danych
-
1Sprawdź dostępność pakietu danych w aplikacji mobilnej Mój T- Mobile / w serwisie www
-
2Sprawdź czy nie jest wprowadzone ograniczenie zużycia danych komórkowych w ustawieniach telefonu (najczęściej jest to pozycja: „Licznik danych”)
-
3Upewnij się, że inne karty SIM lub inni użytkownicy sieci T-Mobile w tej lokalizacji mają dostęp do Internetu (jeżeli tak - wyłącz i ponownie uruchom telefon)
-
4Jeżeli posiadasz inne urządzenie, do którego możesz przełożyć kartę SIM – zrób to - wykluczysz problem po stronie telefonu (nie związany z oprogramowaniem)
Czy ten artykuł był pomocny?