Aktywne przekierowania połączeń

Z artykułu dowiesz się co to są przekierowania numerów  i jak mogę je włączyć/wyłączyć.

Spis treści:

Przeniesienia połączeń umożliwia przekierowanie przychodzących połączeń na inny krajowy numer telefonu lub numer Poczty głosowej (+48602951000).

Możesz ustawić je samodzielnie i decydować w jakich sytuacjach przeniesienie ma być realizowane:

Gdy połączenie nie zostanie odebrane

Z pozycji menu telefonu w systemie operacyjnym:


  • Android: kliknij na ikonę słuchawki Połączenia następnie Ustawienia > Więcej Ustawień > Przekazywanie połączeń (ścieżka może się różnić w zależności od producenta)
  • iOS: Ustawienia > Telefon > Przekazywanie połączeń

Kodem ekspresowym gdy połączenie nie zostanie odebrane


  • ustawienie: **61*TELEFON*11*CZAS# (OK)
  • sprawdzenie: *#61# (OK)
  • skasowanie: ##61*kod# (OK) lub ##61# (OK)

Adnotacja

Ważne: Przykład dla kodu **61*TELEFON*kod*CZAS# (OK) na przeniesienie połączenia gdy telefon nie odbiera.
W przypadku połączeń głosowych w miejsce słowa:
● TELEFON – wpisz numer z +48 na który chcesz przenieść połączenie np. inny własny numer lub numer do przekierowań na pocztę głosową +48602951000
● kod dla połączeń głosowych - wpisz 11
● CZAS – wpisz ilość sekund np. od 5 do 30
Uzupełniony cały kod - wprowadź na klawiaturze swojego telefonu kod **61*+48602951000*11*30# (OK) Zatwierdź zieloną słuchawką.

Gdy telefon jest poza zasięgiem lub jest wyłączony

  • ustawienie: **62*TELEFON*11# (OK)
  • sprawdzenie: *#62# (OK)
  • skasowanie: ##62*kod# (OK) lub ##62# (OK)
Adnotacja

Ważne: Przykład dla kodu **62*TELEFON*kod # (OK) na przeniesienie połączenia gdy telefon jest poza zasięgiem lub jest wyłączony
W przypadku połączeń głosowych w miejsce słowa:
● TELEFON – wpisz numer na który chcesz przenieść połączenie np. inny własny numer lub numer do przekierowań na pocztę głosową +48602951000
● kod dla połączeń głosowych - wpisz 11
Uzupełniony cały kod - wprowadź na klawiaturze swojego telefonu kod **62*+48602951000*11# (OK) Zatwierdź zieloną słuchawką.

Kiedy linia jest zajęta

  • ustawienie: **67*TELEFON*11# (OK)
  • sprawdzenie: *#67# (OK)
  • skasowanie: ##67*kod# (OK) lub ##67# (OK)
Adnotacja

Ważne: Przykład dla kodu **67*TELEFON*kod# (OK) na przeniesienie połączenia gdy linia jest zajęta. W przypadku połączeń głosowych w miejsce słowa:
● TELEFON – wpisz numer na który chcesz przenieść połączenie np. inny własny numer lub numer do przekierowań na pocztę głosową +48602951000
● kod dla połączeń głosowych - wpisz 11
Uzupełniony cały kod - wprowadź na klawiaturze swojego telefonu kod **67*+48602951000*11# (OK) Zatwierdź zieloną słuchawką.

Kiedy wszystkie połączenia bezwarunkowo są przekierowywane

  • ustawienie: **21*TELEFON*11# (OK)
  • sprawdzenie: *#21# (OK)
  • skasowanie: ##21*kod# (OK) lub ##21# (OK)
Adnotacja

Ważne: Przykład dla kodu **21*TELEFON*kod# (OK) gdy wszystkie połączenia bezwarunkowo są przekierowywane.
W przypadku połączeń głosowych w miejsce słowa:
● TELEFON – wpisz numer na który chcesz przenieść połączenie np. inny własny numer lub numer do przekierowań na pocztę głosową +48602951000
● kod dla połączeń głosowych - wpisz 11
Uzupełniony cały kod - wprowadź na klawiaturze swojego telefonu kod **21*+48602951000*11# (OK) Zatwierdź zieloną słuchawką.

Kasowanie wszystkich przekierowań

  • skasowanie: ##002# (OK)

Zarządzanie aktywnymi przekierowaniami

  • zawieszenie: ##002# (OK)
  • odwieszenie: *002# (OK)

Czy ten artykuł był pomocny?