Cesja Umowy Telekomunikacyjnej- definicja i sposób postępowania:
Cesja – przekazanie, na podstawie Porozumienia, przez Dotychczasowego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na rzecz innej osoby fizycznej bądź przedsiębiorcy, z zachowaniem warunków określonych w regulaminie promocji/ofercie promocyjnej, w której została zawarta umowa Abonenta dokonującego cesji.
Cedent – osoba, która zawarła z T-Mobile umowę i ceduje prawa i obowiązki z niej wynikające.
Cesjonariusz – osoba przejmująca od Dotychczasowego Abonenta (Cedenta) prawa i obowiązki wynikające z umowy oraz przypisaną do niej kartę SIM.
W celu dokonania cesji, niezbędne jest zawarcie nowej Umowy przez Cesjonariusza. Wiąże się to z przeniesieniem wszystkich praw i obowiązków Cedenta (możliwość przeniesienia dodatkowych usług/pakietów itp. określana jest regulaminami i warunkami ofert, nie ma możliwości zmiany taryfy na niższą, jeśli nie umożliwia jej obowiązujący Klienta regulamin promocji).
Wymagane dokumenty:
Informujemy również, że:
Przepisanie telefonu na własną działalność gospodarczą:
W celu przepisania telefonu/blueconnecta na własną działalność gospodarczą należy przesłać do Biura Obsługi Abonenta pismo z prośbą o zmianę danych abonenckich zawierające następujące dane:
Pismo może być zeskanowane i wysłane jako załącznik mailem na adres boa@t-mobile.pl. Można je również przesłać na adres:
T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa
bądź złożyć osobiście w sklepie firmowym sieci T-Mobile (pełny wykaz placówek firmowych sieci T-Mobile znajduje się na stronie www.t-mobile.pl w zakładce Obsługa Klienta/Kontakt).
Przepisanie jest bezpłatne i dokonywane w ciągu 30 dni od otrzymania pisma.
Przepisanie telefonu z własnej działalności gospodarczej na siebie:
W celu przepisania telefonu/blueconnecta z własnej działalności gospodarczej na siebie, jako na osobę fizyczną, należy przesłać do Biura Obsługi Abonenta następujący dokument:
? Formularz zmiany danych dla osób fizycznych (dostępny na naszej stronie http://www.t-mobile.pl) lub pismo z kopią dowodu osobistego (obie strony)*.
(w przypadku pisma proszę o umieszczenie w celu identyfikacji informacji, jakiego numeru dotyczy sprawa, na kogo jest on zarejestrowany oraz podpisu zgodnego ze złożonym na umowie) Formularz lub pismo (z kopią dowodu osobistego) może być zeskanowane i wysłane jako załącznik mailem na adres boa@t-mobile.pl. Można je również przesłać na adres:
T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa
bądź złożyć osobiście w sklepie firmowym sieci T-Mobile (pełny wykaz placówek firmowych sieci T-Mobile znajduje się na stronie www.t-mobile.pl w zakładce Obsługa Klienta/Kontakt).
Przepisanie jest bezpłatne i dokonywane w ciągu 30 dni od otrzymania od Państwa dyspozycji.
dokumenty wymagane są jedynie wtedy, gdy uległ zmianie adres stały/numer dowodu osobistego
Jakich informacji Ci zabrakło?
Jakich dokumentów potrzebuję do zawarcia umowy?
Jak zmigrować numer do oferty z abonamentem?
Jak mogę złożyć reklamację i co powinna zwierać?
Gdzie znajdę regulamin lub cennik?
Od jakiej daty system liczy Automatyczne Przedłużnie Umowy?
Na jaki okres obowiązuje Automatyczne Przedłużnie Umowy?
Kogo dotyczy Automatyczne Przedłużenie Umowy?