Internet mobilny

Pytania i odpowiedzi

  • Karty SIM wykorzystywane w usłudze Internetu mobilnego są standardowo zabezpieczone kodem PIN.

    Aby rozpocząć korzystanie z usługi wprowadź kod przypisany do karty SIM, lub wyłącz żądanie kodu

    Więcej

  • Na kartę SIM używaną do Internetu mogą przychodzić SMS informacyjne od operatora. Najlepszym przykładem jest SMS z informacją o wykorzystaniu limitu danych w usłudze, równoznaczny z ograniczeniem prędkości łącza.

    Aby sprawdzić SMS dostarczony na kartę SIM najłatwiej wykorzystać dedykowaną aplikację.

    • W przypadku modemów USB w aplikacji Internet Manager wybierasz Menu a następnie Wiadomości (SMS) – Odebrane.
    • W przypadku routerów WiFi pojawienie się SMS będzie sygnalizowane przez ikonę koperty na ekranie urządzenia. Po zalogowaniu na http://192.168.1.1 (lub inny adres, jeśli jest wskazany w instrukcji) przejdź do zakładki SMS – Odebrane.
  • Ilość wykorzystanych danych najlepiej sprawdzić poprzez serwis Mój T-Mobile. Prezentowane tam dane uwzględniają rzeczywistą taryfikację oraz cykl rozliczeniowy danej umowy.

    Więcej

  • Możliwe są dwa powody dla ograniczenia prędkości połączenia:

    • Przekroczony limit danych
    • Zaległości w płatnościach za usługę przekraczające 7 dni

    W obu przypadkach na kartę SIM, na której świadczona jest usługa wysyłamy SMS z wyjaśnieniem sytuacji. W przypadku przekroczenia limitu zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile i sprawdź, czy w posiadanej taryfie możliwe jest dokupienie pakietu internetowego.

    Pamiętaj, że limit zostanie ponownie udostępniony w dniu wystawienia kolejnej faktury.

  • Możliwość zwiększenia limitu jest uzależniona od warunków podpisanej umowy. zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile i sprawdź, czy w posiadanej taryfie możliwe jest dokupienie pakietu internetowego.

  • Do korzystania z Internetu za granicą wymagany jest aktywny roaming. Usługa jest aktywowana osobno dla każdej umowy, którą posiadasz. W przypadku stałych Abonentów naszej sieci, usługa jest aktywowana automatycznie na każdej kolejnej umowie. W przypadku naszych nowych Klientów usługa jest standardowo dostępna do włączenia po opłaceniu faktur za trzy pełne cykle miesięczne.

    Włączenia lub wyłączenia usługi możesz dokonać po zalogowaniu się do serwisu Mój T-Mobile i Pamiętaj, że korzystanie z Internetu za granicą może powodować dodatkowe koszty. Przed skorzystaniem z usług upewnij się, że posiadasz pakiet internetowy obniżający koszty połączeń na roamingu Kliknij tu.

  • Korzystanie z usług internetowych za granicą może powodować dodatkowe koszty, szczególnie wysokie poza granicami UE - szczegółowy cennik dostępny jest TU. Aby zabezpieczyć się przed opłatami możesz wyłączyć transmisję danych z poziomu telefonu. W zależności od oprogramowania telefonu Internet w roamingu można wyłączyć:

    Android – Ustawienia > Połączenia > Więcej > Sieci telefonii komórkowej > Roaming danych - wyłączone

    iOS – Ustawienia > Ogólne > Sieć > Roaming danych - wyłączone

    Windows – Ustawienia > System > Sieć komórkowa > opcje roamingu danych – nie korzystaj z roamingu.

  • Usługa blueconnect noc jest dostępna od północy do godziny 9.00. Dane wykorzystane w obrębie usługi nie pomniejszają limitu miesięcznego. Pozwala to na nielimitowaną transmisję w godzinach nocnych i porannych.

    Pamiętaj – jeśli już przekroczyłeś swój miesięczny limit GB i obecnie prędkość połączenia jest ograniczona to wówczas ograniczenie obowiązuje również dla usługi blueconnect noc.

  • W przypadku Internetu mobilnego istnieje kilka powodów braku połączenia/ nieprawidłowego działania.

    Więcej

  • W ustawieniach połączenia w panelu administracyjnym routera (dostęp do panelu opisaliśmy w FAQ nr 1 B ) dokonaj zmiany punktu dostępowego APN. Domyślnie skonfigurowany jest APN o nazwie internet dzięki któremu mamy przydzielany prywatny zmienny adres IP. Należy go zmienić na APN o nazwie: data

  • Jeśli przystąpisz do grupy innego Lidera korzystającego z taryfy Jump, Twój limit danych zostanie zawieszony i wstrzymana zostaje opłata za dotychczasowy limit danych w usłudze Connect.

  • Lider może określić maksymalną wysokość limitu danych dla Użytkownika grupy. Przykładowo otrzymujesz limit danych 100 MB a Lider posiada ofertę z limitem 1 GB, jako Użytkownik maksymalnie możesz wykorzystać 100 MB.

  • Limit podwyższymy w czasie 10 minut i potwierdzimy SMSem. Zlecenie zmniejszenia będzie obowiązywało od następnego cyklu rozliczeniowego.

  • Maksymalny limit danych jest określony w warunkach Twojej promocji.

  • Możesz złożyć dyspozycję zmiany na niższą. Zmiana będzie obowiązywać od początku najbliższego miesięcznego cyklu rozliczeniowego. Do końca cyklu, w którym zleciłeś zmianę obowiązuje najwyższy aktywowany limit i związana z nim opłata.

  • Otrzymasz SMSa informującego o przekroczeniu 80% a następnie 100% limitu danych. Po wykorzystaniu limitu transmisja danych zostanie wyłączona . Wystarczy, że odpowiesz na SMSa z komendą TAK a limit zostanie podwyższony

  • Początkowy limit danych jest uzależniony od wysokości zobowiązania posiadanej taryfy. Szczegóły swojego limitu danych odnajdziesz w regulaminie oferty promocyjnej.

  • Tak. Dyspozycja zostanie zrealizowana od następnego cyklu rozliczeniowego.

  • Tak. Przekaż Użytkownikowi informację o automatycznym włączeniu usługi Internet Connect, jeśli z niej wcześniej nie korzystał. W przypadku posiadania przez Użytkownika pakietu Internetu przedłużanego cyklicznie w ramach dostępnych ofert będzie on wyłączony. Użytkownik posiadający usługę „Bezpieczny Internet” zachowa ją w statusie zawieszenia, po rezygnacji z udziału w Grupie usługa ta zostanie automatycznie odwieszona. Użytkownik z nieaktywnym numerem dla połączeń wychodzących po uzupełnieniu konta będzie mógł korzystać z usługi Connect. W przypadku Klienta biznesowego do grupy można połączyć numery zarejestrowane na ten sam REGON.

  • Tak. Zmiany dokonamy w czasie 10 minut, otrzymasz potwierdzenie SMSem. SMS wysyłasz na numer 80999 w treści wpisując np. LIMITX ( X oznacza wybraną liczbę). Opłata za wybrany limit będzie obowiązywać do odwołania.

  • W ofertach Jump dla Klientów prywatnych maksymalnie może być 10 Użytkowników. W ofertach biznesowych może być do 20 Użytkowników. WAŻNE: Warunki Oferty Promocyjnej mogą określać niższą liczbę użytkowników w danej taryfie.

  • Wykorzystanie limitu sprawdzisz w bezpłatnym serwisie na swoim telefonie pobierając aplikację Mój T-Mobile, lub poprzez serwis internetowy Mój T-Mobile.

  • Wystarczy wysłać bezpłatnego SMSa o treści LimitX na numer 80999, gdzie X oznacza wybraną liczbę. Dodatkowo możesz skorzystać z bezpłatnego serwisu na swoim telefonie wpisując adres http://MiBOA.pl , poprzez serwis internetowy iBOA na stronie www.T-Mobile.pl . Połączenie z numerem 602900000 w automatycznym serwisie głosowym lub u Konsultanta Biura Obsługi Abonenta oraz Sklepie T-Mobile.

  • Wystarczy wysłać bezpłatnego SMSa o treści LimitX na numer 80999, gdzie X oznacza wybraną liczbę. Dodatkowo możesz skorzystać z bezpłatnego serwisu na swoim telefonie wpisując adres http://MiBOA.pl , poprzez serwis internetowy iBOA na stronie www.T-Mobile.pl . Połączenie z numerem 602900000 w automatycznym serwisie głosowym lub u Konsultanta Biura Obsługi Abonenta oraz Sklepie T-Mobile.

Czy ten artykuł był pomocny?

Potrzebujesz kontaktu z konsultantem?

Znajdź salon