Internet mobilny
Pytania i odpowiedzi
-
Karty SIM wykorzystywane w usłudze Internetu mobilnego są standardowo zabezpieczone kodem PIN.
Aby rozpocząć korzystanie z usługi wprowadź kod przypisany do karty SIM, lub wyłącz żądanie kodu
-
Na kartę SIM używaną do Internetu mogą przychodzić SMS informacyjne od operatora. Najlepszym przykładem jest SMS z informacją o wykorzystaniu limitu danych w usłudze, równoznaczny z ograniczeniem prędkości łącza.
Aby sprawdzić SMS dostarczony na kartę SIM najłatwiej wykorzystać dedykowaną aplikację.
- W przypadku modemów USB w aplikacji Internet Manager wybierasz Menu a następnie Wiadomości (SMS) – Odebrane.
- W przypadku routerów WiFi pojawienie się SMS będzie sygnalizowane przez ikonę koperty na ekranie urządzenia. Po zalogowaniu na http://192.168.1.1 (lub inny adres, jeśli jest wskazany w instrukcji) przejdź do zakładki SMS – Odebrane.
-
Ilość wykorzystanych danych najlepiej sprawdzić poprzez serwis Mój T-Mobile. Prezentowane tam dane uwzględniają rzeczywistą taryfikację oraz cykl rozliczeniowy danej umowy.
-
Możliwe są dwa powody dla ograniczenia prędkości połączenia:
- Przekroczony limit danych
- Zaległości w płatnościach za usługę przekraczające 7 dni
W obu przypadkach na kartę SIM, na której świadczona jest usługa wysyłamy SMS z wyjaśnieniem sytuacji. W przypadku przekroczenia limitu zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile i sprawdź, czy w posiadanej taryfie możliwe jest dokupienie pakietu internetowego.
Pamiętaj, że limit zostanie ponownie udostępniony w dniu wystawienia kolejnej faktury.
-
Możliwość zwiększenia limitu jest uzależniona od warunków podpisanej umowy. zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile i sprawdź, czy w posiadanej taryfie możliwe jest dokupienie pakietu internetowego.
-
Do korzystania z Internetu za granicą wymagany jest aktywny roaming. Usługa jest aktywowana osobno dla każdej umowy, którą posiadasz. W przypadku stałych Abonentów naszej sieci, usługa jest aktywowana automatycznie na każdej kolejnej umowie. W przypadku naszych nowych Klientów usługa jest standardowo dostępna do włączenia po opłaceniu faktur za trzy pełne cykle miesięczne.
Włączenia lub wyłączenia usługi możesz dokonać po zalogowaniu się do serwisu Mój T-Mobile i Pamiętaj, że korzystanie z Internetu za granicą może powodować dodatkowe koszty. Przed skorzystaniem z usług upewnij się, że posiadasz pakiet internetowy obniżający koszty połączeń na roamingu Kliknij tu.
-
Korzystanie z usług internetowych za granicą może powodować dodatkowe koszty, szczególnie wysokie poza granicami UE - szczegółowy cennik dostępny jest TU. Aby zabezpieczyć się przed opłatami możesz wyłączyć transmisję danych z poziomu telefonu. W zależności od oprogramowania telefonu Internet w roamingu można wyłączyć:
Android – Ustawienia > Połączenia > Więcej > Sieci telefonii komórkowej > Roaming danych - wyłączone
iOS – Ustawienia > Ogólne > Sieć > Roaming danych - wyłączone
Windows – Ustawienia > System > Sieć komórkowa > opcje roamingu danych – nie korzystaj z roamingu.
-
Usługa blueconnect noc jest dostępna od północy do godziny 9.00. Dane wykorzystane w obrębie usługi nie pomniejszają limitu miesięcznego. Pozwala to na nielimitowaną transmisję w godzinach nocnych i porannych.
Pamiętaj – jeśli już przekroczyłeś swój miesięczny limit GB i obecnie prędkość połączenia jest ograniczona to wówczas ograniczenie obowiązuje również dla usługi blueconnect noc.
-
W przypadku Internetu mobilnego istnieje kilka powodów braku połączenia/ nieprawidłowego działania.
-
W ustawieniach połączenia w panelu administracyjnym routera (dostęp do panelu opisaliśmy w FAQ nr 1 B ) dokonaj zmiany punktu dostępowego APN. Domyślnie skonfigurowany jest APN o nazwie internet dzięki któremu mamy przydzielany prywatny zmienny adres IP. Należy go zmienić na APN o nazwie: data
-
Jeśli przystąpisz do grupy innego Lidera korzystającego z taryfy Jump, Twój limit danych zostanie zawieszony i wstrzymana zostaje opłata za dotychczasowy limit danych w usłudze Connect.
-
Lider może określić maksymalną wysokość limitu danych dla Użytkownika grupy. Przykładowo otrzymujesz limit danych 100 MB a Lider posiada ofertę z limitem 1 GB, jako Użytkownik maksymalnie możesz wykorzystać 100 MB.
-
Limit podwyższymy w czasie 10 minut i potwierdzimy SMSem. Zlecenie zmniejszenia będzie obowiązywało od następnego cyklu rozliczeniowego.
-
Maksymalny limit danych jest określony w warunkach Twojej promocji.
-
Możesz złożyć dyspozycję zmiany na niższą. Zmiana będzie obowiązywać od początku najbliższego miesięcznego cyklu rozliczeniowego. Do końca cyklu, w którym zleciłeś zmianę obowiązuje najwyższy aktywowany limit i związana z nim opłata.
-
Otrzymasz SMSa informującego o przekroczeniu 80% a następnie 100% limitu danych. Po wykorzystaniu limitu transmisja danych zostanie wyłączona . Wystarczy, że odpowiesz na SMSa z komendą TAK a limit zostanie podwyższony
-
Początkowy limit danych jest uzależniony od wysokości zobowiązania posiadanej taryfy. Szczegóły swojego limitu danych odnajdziesz w regulaminie oferty promocyjnej.
-
Tak. Dyspozycja zostanie zrealizowana od następnego cyklu rozliczeniowego.
-
Tak. Przekaż Użytkownikowi informację o automatycznym włączeniu usługi Internet Connect, jeśli z niej wcześniej nie korzystał. W przypadku posiadania przez Użytkownika pakietu Internetu przedłużanego cyklicznie w ramach dostępnych ofert będzie on wyłączony. Użytkownik posiadający usługę „Bezpieczny Internet” zachowa ją w statusie zawieszenia, po rezygnacji z udziału w Grupie usługa ta zostanie automatycznie odwieszona. Użytkownik z nieaktywnym numerem dla połączeń wychodzących po uzupełnieniu konta będzie mógł korzystać z usługi Connect. W przypadku Klienta biznesowego do grupy można połączyć numery zarejestrowane na ten sam REGON.
-
Tak. Zmiany dokonamy w czasie 10 minut, otrzymasz potwierdzenie SMSem. SMS wysyłasz na numer 80999 w treści wpisując np. LIMITX ( X oznacza wybraną liczbę). Opłata za wybrany limit będzie obowiązywać do odwołania.
-
W ofertach Jump dla Klientów prywatnych maksymalnie może być 10 Użytkowników. W ofertach biznesowych może być do 20 Użytkowników. WAŻNE: Warunki Oferty Promocyjnej mogą określać niższą liczbę użytkowników w danej taryfie.
-
Wykorzystanie limitu sprawdzisz w bezpłatnym serwisie na swoim telefonie pobierając aplikację Mój T-Mobile, lub poprzez serwis internetowy Mój T-Mobile.
-
Wystarczy wysłać bezpłatnego SMSa o treści LimitX na numer 80999, gdzie X oznacza wybraną liczbę. Dodatkowo możesz skorzystać z bezpłatnego serwisu na swoim telefonie wpisując adres http://MiBOA.pl , poprzez serwis internetowy iBOA na stronie www.T-Mobile.pl . Połączenie z numerem 602900000 w automatycznym serwisie głosowym lub u Konsultanta Biura Obsługi Abonenta oraz Sklepie T-Mobile.
-
Wystarczy wysłać bezpłatnego SMSa o treści LimitX na numer 80999, gdzie X oznacza wybraną liczbę. Dodatkowo możesz skorzystać z bezpłatnego serwisu na swoim telefonie wpisując adres http://MiBOA.pl , poprzez serwis internetowy iBOA na stronie www.T-Mobile.pl . Połączenie z numerem 602900000 w automatycznym serwisie głosowym lub u Konsultanta Biura Obsługi Abonenta oraz Sklepie T-Mobile.
Czy ten artykuł był pomocny?
Potrzebujesz kontaktu z konsultantem?
Konsultant wkrótce zadzwoni do Ciebie
Zgadzam się na otrzymywanie od T-Mobile głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail, aplikacje mobilne, IVR) reklam T-Mobile przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących
Klauzula informacyjna
- Administratorem Państwa danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: Rozporządzenie), jest T-Mobile Polska S.A z siedzibą w Warszawie ulica Marynarska 12, 02-674 Warszawa (dalej: T-Mobile).
- Dane osobowe w zakresie numeru telefonu, (MSISDN) przetwarzane są w celu przedstawienia oferty utrzymaniowej.
- Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych, zgodnie w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia, stanowi zgoda podmiotu danych.
- Dane przetwarzane są przez okres od momentu akceptacji powyższej zgody do 2 miesięcy od daty wygaśnięcia umowy.
- T-Mobile nie będzie udostępniał Twoich danych osobowych podmiotom trzecim.
- T-Mobile nie udostępni Państwa dane osobowe w celu ich dalszego przetwarzania poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, zgodnie z art. 15-20 Rozporządzenia.
- W celu zapewnienie odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, T-Mobile umożliwia kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iod@t-mobile.pl
- Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w trybie i na zasadach przewidzianych w prawie polskim.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Nie są Państwo zobowiązani do ich podania. Jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych, o których mowa w pkt 2, będzie brak możliwości przedstawienia oferty utrzymaniowej.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania