Płatność w punktach handlowo-usługowych lub na poczcie
Fakturę możesz opłacić w kasach wybranych punktów handlowo-usługowych (np. w supermarketach, kioskach, na stacjach benzynowych) lub na poczcie.
Z artykułu dowiesz się:
Opłacenie faktury w punkcie handlowo-usługowym
-
1Znajdź punkt z logotypem VIA MojeRachunki
Punkty, w których możesz dokonać płatności są oznaczone logotypem VIA MojeRachunki - zobacz listę
-
2Odwiedź wybraną lokalizację
Idąc do punktu zabierz ze sobą odcinek standardowego polecenia przelewu, załączony do faktury lub oryginał faktury.
-
3Dokonaj wpłaty
Kasjer, na podstawie danych odczytanych z kodu kreskowego zawartego na dokumencie, przyjmie od Ciebie wpłatę (kwotę faktury z uwzględnieniem doliczonej prowizji za transakcję) i wyda potwierdzenie dokonania płatności.
star_rate AdnotacjaWażne: Zachowaj dowód wpłaty, gdyż paragon jest jedynym dowodem zapłaty. Wpłata za fakturę zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w systemie T-Mobile, w następnym dniu roboczym po dniu dokonania wpłaty.
Opłacenie faktury na poczcie
-
1Udaj się do punktu pocztowego
-
2Dokonaj wpłaty
Pracownik poczty, na podstawie dostarczonych danych, przyjmie od Ciebie wpłatę i wyda potwierdzenie dokonania płatności. Następnie Poczta zrealizuje wpłatę w formie przelewu bankowego z rachunku Poczty na rachunek T-Mobile.
star_rate AdnotacjaWażne: Wpłata za fakturę zostanie zaksięgowana na Twoim koncie Klienta, w systemie T-Mobile, w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych.
Czy ten artykuł był pomocny?