Jak ponownie otrzymać fakturę?
W przypadku braku otrzymania faktury papierowej lub faktury elektronicznej przesyłanej na adres e-mail masz możliwość zlecenia ponowienia wysyłki.
Z artykułu dowiesz się:
Ponowne przesłanie faktury
W każdej chwili masz możliwość zamówienia ponownej wysyłki faktury papierowej jak również elektronicznej przesyłanej na adres e-mail. Usługa jest bezpłatna. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 000 (opłata za połączenie zgodna z Cennikiem) lub napisz na adres boa@t-mobile.pl.
Faktury są również dostępne w serwisie www Mój T-Mobile lub w aplikacji mobilnej Mój T-Mobile i stamtąd możesz je pobrać.
Przyczyny nieotrzymania faktury
Najczęstsze błędy powodujące brak otrzymania faktury to:
- błędy w adresie korespondencyjnym wskazanym do wysyłki faktury (w przypadku wersji papierowej);
- nieprawidłowy adres e-mail wskazany do wysyłki faktury (w przypadku wersji elektronicznej).
Przed zamówieniem ponownej wysyłki faktur sprawdź poprawność przekazanych nam danych.
Jeśli zamówiłeś fakturę przesyłaną na adres e-mail i nie możesz jej odnaleźć na swojej skrzynce pocztowej, zapoznaj się dodatkowo z poniższymi informacjami:
- zweryfikuj czy podany przez Ciebie adres e-mail do wysyłki faktury jest prawidłowy;
- sprawdź czy e-mail z fakturą nie znajduje się w innych folderach (np. SPAM);
- sprawdź czy Twoja skrzynka nie jest przepełniona;
- sprawdź czy dodałeś adres twoja_f@ktura.t-mobile.pl do listy zaufanych nadawców w swojej skrzynce pocztowej. Lista bezpiecznych/zaufanych nadawców to lista adresów e-mail, od których wiadomości będą akceptowane w Twojej skrzynce i nie będą oznaczone, jako SPAM. Funkcja jest dostępna u większości popularnych dostawców poczty elektronicznej;
- pamiętaj, że faktury są dostępne w serwisie www Mój T-Mobile lub w aplikacji mobilnej Mój T-Mobile i stamtąd możesz je również pobrać.
Czy ten artykuł był pomocny?