Jak ustawić Limit i zgodę na doliczanie do rachunku

Korzystasz z usług od partnerów T-Mobile, których opłaty doliczamy do faktury lub pobieramy z doładowania? Sprawdź jak ustawić limit i zgodę na doliczanie do rachunku.
 
Jak ustawić limit płatności za usługi dodatkowe?
Korzystasz z usług od partnerów T-Mobile jak: Legimi, Netflix, albo robisz zakupy w sklepie Google Play czy Apple Store, których opłaty doliczamy do faktury lub pobieramy z doładowania? Ustaw limit i zgodę na doliczanie do rachunku, dzięki którym możesz korzystać z tych usług i w łatwy sposób kontrolować swoje wydatki.

Na skróty 
Jak ustawić limit? 

Co zmieniamy?
Od 10 listopada, żeby móc korzystać z usług od któregoś z naszych partnerów np.: Legimi, Netflix lub robić zakupy w sklepie Google Play czy Apple Store, musisz wyrazić zgodę i ustawić limit dla płatności za usługi dodatkowe. Dotyczy to umów na abonament, MIX i na kartę. 
Limit możesz ustawić już teraz, jednak zacznie on obowiązywać od 10 listopada.

Jak działa limit?
Możesz dokonywać zakupów usług od partnerów T-Mobile jedynie do wysokości ustawionego przez Ciebie limitu w danym cyklu rozliczeniowym lub miesiącu kalendarzowym.   
Co zrobić, jeśli już korzystam z usług dodatkowych?
Jeśli już korzystasz z jakiejś usługi cyklicznej np. Canal+, Legimi przez najbliższe 2 lata nie musisz wyrażać zgody i ustawiać limitu, a Twoja usługa będzie działać. 
Jeśli w tym czasie kupisz nową usługę lub zmienisz umowę na telefon – wtedy zdecydujesz o zgodzie i limicie.

Co stanie się, gdy nie ustawię zgody i limitu?
Nie włączymy żadnej z usług  i nie naliczymy żadnej opłaty za nie. W momencie zakupu nowej usługi otrzymasz od nas SMS z informacją o braku zgody na doliczanie do rachunku opłat za usługi naszych partnerów.

Co zrobić, gdy przekroczę swój limit?
W takim przypadku już w momencie kupowania usługi nie uda Ci się dokończyć zakupów. Wyślemy Ci wtedy SMS, że wybrana przez Ciebie kwota nie wystarcza na pokrycie kosztów Twoich usług lub zakupów oraz informację jak podwyższyć limit. Gdy zmienisz limit na wyższy, możesz dokończyć zakupy.

Przykład:
Masz ustawioną zgodę i automatyczny limit 70 zł. Korzystasz z Canal+ za 65 zł miesięcznie. Chcesz dokupić TVN24 za 15 zł miesięcznie. Łączna kwota Twoich usług to 80 zł w cyklu rozliczeniowym. W takim przypadku zanim kupisz TVN24 zwiększ swój limit. Jeśli tego nie zrobisz, nie będziemy mogli aktywować TVN24. W tym czasie Canal+ działa dalej, ponieważ opłata mieści się w Twoim limicie. 

Czy mogę wybrać limit 0 zł jeśli nie chcę nic płacić?
Możesz wybrać limit 0 zł, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na doliczanie do rachunku, ale w praktyce oznacza, że nie będziemy mogli  doliczać do Twojego rachunku żadnych opłat za usługi partnerów T-Mobile. Taka zgoda i limit będą Ci potrzebne, żeby skorzystać np.: z próbnego darmowego miesiąca.  
Jeśli już korzystasz z jakichś usług od partnerów T-Mobile, musisz pamiętać, że gdy ustawisz limit 0 zł, wyłączymy wszystkie usługi z końcem okresu rozliczeniowego, bo nie będziemy mogli doliczać opłat za nie do Twojego rachunku. 

Przykład: 
Jeśli masz abonament i w danym cyklu rozliczeniowym (nie zawsze jest to od pierwszego do ostatniego dnia w miesiącu) włączysz np. Canal+ i w tym samym cyklu zmienisz limit na 0 zł, to w tym cyklu doliczymy opłatę za Canal+ do faktury, ale w przyszłym cyklu zablokujemy działanie Canal+ i za niego nie zapłacisz i za nią nie zapłacisz. 

Czy mogę zmienić limit w trakcie cyklu rozliczeniowego?
Tak, w każdej chwili możesz zwiększyć lub zmniejszyć limit, by wygodnie i bezpiecznie płacić za ulubione usługi. Nową kwotę zmienimy na Twoim koncie do 24 godzin i wyślemy SMS z potwierdzeniem. W każdym momencie możesz również bezpłatnie wycofać swoją zgodę na doliczanie do rachunku opłat za usługi partnerów T-Mobile.


Jak wyrazić zgodę i ustawić limit?

Wyślij SMS
Już teraz możesz wysłać SMS pod bezpłatny numer 303:
  • o treści START jeśli chcesz wyrazić zgodę i ustawić automatyczny limit 70 złotych,
  • jeśli chcesz ustawić inny limit wyślij SMS o treści LIMIT XXX (w miejsce XXX wpisz kwotę: 35, 70, 100, 200, 300, 500, 800, 1000, 1300),
  • jeśli chcesz zablokować możliwość doliczania do rachunku kosztów usług dodatkowych wyślij SMS o treści LIMIT 0. 


Na infolinii 
Jeśli nie chcesz samodzielnie ustawiać limitu, możesz to zrobić na infolinii.

Od listopada dodamy też możliwość zmiany limitu w aplikacji, w sklepie, a także bezpośrednio w momencie, gdy będziesz kupować nową usługę.