Zgłoś szkodę urządzenia, które ubezpieczasz

Smartfon wpadł Ci do wody, upadł na ziemię i... po szybce? Zobacz, 
jak zgłosić ten przykry wypadek i skorzystać z ubezpieczenia
Klient oddaje telefon w ramach ubezpieczenia

Jak zgłosić roszczenie?

devices

Online – w każdej chwili

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz dostępny 
na: www.ochronatmobile.pl
phone_in_talk

Na infolinii – w dni robocze

Zadzwoń pod numer +48 608 77 88 77 w dni robocze od 8:00 do 18:00.

Podczas zgłaszania przez Ciebie szkody, poprosimy Cię o:

chevron_right
imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu i e-mail
chevron_right
nazwę producenta, model oraz numer seryjny / IMEI urządzenia
chevron_right
adres, z którego odbierzemy urządzenia i na który je zwrócimy
chevron_right
opis okoliczności zdarzenia

Jak wygląda realizacja naprawy?

  • 1
    Odbiór urządzenia
    W ciągu 24 godzin od potwierdzenia zasadności roszczenia, kurier odbiera 
od Ciebie urządzenie. Możesz ustalić inny termin odbioru.
  • 2
    Serwis
    Przekazujemy Twoje urządzenia 
do autoryzowanego serwisu, aby uzyskać ekspercką analizę uszkodzenia.
  • 3
    Naprawa
    W ciągu 5 dni w serwisie przeprowadzamy naprawę lub wymianę sprzętu na nowy
  • 4
    ...i już u Ciebie!
    Kurier przywozi Ci naprawiony lub nowy sprzęt. Urządzenie wysyłamy najpóźniej kolejnego dnia roboczego po zakończeniu naprawy.

Przydatne dokumenty

Pytania i odpowiedzi