Zgłoś szkodę urządzenia, które ubezpieczasz
Smartfon wpadł Ci do wody, upadł na ziemię i... po szybce? Zobacz,
jak zgłosić ten przykry wypadek i skorzystać z ubezpieczenia
Jak zgłosić roszczenie?
devices
Online – w każdej chwili
Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz dostępny
na: www.ochronatmobile.pl
phone_in_talk
Na infolinii – w dni robocze
Zadzwoń pod numer +48 608 77 88 77 w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Podczas zgłaszania przez Ciebie szkody, poprosimy Cię o:
chevron_right
imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu i e-mail
chevron_right
nazwę producenta, model oraz numer seryjny / IMEI urządzenia
chevron_right
adres, z którego odbierzemy urządzenia i na który je zwrócimy
chevron_right
opis okoliczności zdarzenia
Jak wygląda realizacja naprawy?
- 1Odbiór urządzeniaW ciągu 24 godzin od potwierdzenia zasadności roszczenia, kurier odbiera od Ciebie urządzenie. Możesz ustalić inny termin odbioru.
- 2SerwisPrzekazujemy Twoje urządzenia do autoryzowanego serwisu, aby uzyskać ekspercką analizę uszkodzenia.
- 3NaprawaW ciągu 5 dni w serwisie przeprowadzamy naprawę lub wymianę sprzętu na nowy
- 4...i już u Ciebie!Kurier przywozi Ci naprawiony lub nowy sprzęt. Urządzenie wysyłamy najpóźniej kolejnego dnia roboczego po zakończeniu naprawy.