Jeśli na Twoim głównym numerze w aplikacji lub na innych Twoich numerach (które są na tym samym koncie billingowym) masz możliwość zmiany oferty, w zakładce do zarządzania danym numerem znajdziesz notyfikację z propozycjami przygotowanymi specjalnie dla Ciebie. Często dostępny jest także banner na ekranie głównym aplikacji, gdzie prezentowana jest aktualna promocja dla użytkowników aplikacji.
Otwórz aplikację Mój T-Mobile na swoim smartfonie. Wejdź w szczegóły numeru, na którym chcesz zmienić umowę.
Kliknij w notyfikację "Już teraz możesz zmienić swój Internet", widoczną na niebieskim tle.
-
1
Na ekranie zostaną zaprezentowane oferty. Na górze ekranu pod nagłówkiem „Zmiana oferty” zobaczysz numer, dla którego oferta została przygotowana.
-
2
Przeglądaj oferty przesuwając ekran góra-dół. Po zaznaczeniu interesującej Cię taryfy pojawią się przycisk: Wybierz. Kliknij w przycisk aby przejść do podsumowania oferty.
-
1
Na ekranie pojawi się podsumowanie oferty oraz numer dla którego zlecasz zmianę.
-
2
Potwierdź zgody a następnie kliknij w przycisk „Zamawiam i płacę”