Wirtualna Centrala VPABX

Okres trwania: aktywna przez cały okres umowy
dla kogo: dla Firm

Jak aktywować

Sposób 1.

Umów spotkanie w wybranym sklepie

Sposób 2.

Zadzwoń pod numer
(opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą)

602 900 000

Sposób 3.

Skontaktuj się ze swoim
Doradcą Biznesowym

Jak korzystać

Zarządzaj

Zaloguj się do aplikacji Menedżer Sieci firmowej

Wirtualna centrala abonencka V-PABX jest częścią grupy rozwiązań Sieć firmowa. Przeznaczona jest dla firm, które mają dostęp do aplikacji Menedżer Sieci firmowej (MSF). Z usługi tej mogą korzystać:

  • obecni Klienci Biznesowi T-Mobile,
  • nowi Klienci, którzy złożyli wniosek na zakup numerów abonamentowych w taryfach biznesowych

Usługa może być samodzielnie konfigurowana przez Ciebie lub Twojego pracownika. Służy do tego Menadżer Sieci firmowej (MSF) - aplikacja internetowa umożliwiająca wybranemu pracownikowi Twojej firmy szczegółową konfigurację każdej funkcji usługi.

Cennik

Jeden numer dla całej Twojej firmy Cennik ustalany indywidualnie

Opis usługi

Skorzystaj z usługi Wirtualna centrala abonencka V-PABX jeśli chcesz by Twoi Klienci mogli kontaktować z różnymi działami Twojej firmy przy pomocy jednego, łatwego do zapamiętania numeru. Miej pewność, że zawsze dodzwonią się pomimo tego, że niektórzy Twoi pracownicy będą przebywać poza biurem.

To usługa dla małych i średnich firm, która umożliwia zarządzanie połączeniami i przekierowywanie ich na telefony komórkowe wszystkich pracowników firmy. Posiada funkcje tradycyjnej centralki, ale nie wymaga instalacji skomplikowanej infrastruktury telekomunikacyjnej.

O usłudze

Korzyści z usługi

  • sprawnie i elastycznie zarządzasz połączeniami przychodzącymi:
    • możesz zdefiniować stacjonarne lub komórkowe numery dostępowe, na które przychodzą do firmy wszystkie połączenia zewnętrzne
    • określasz reguły filtracji i dystrybucji połączeń przychodzących na numery dostępowe
    • możesz zaprojektować własne menu głosowe i nagrać odrębne powitania dla godzin pracy i poza pracą
    • masz możliwość ręcznego kierowania połączeniami - recepcjonistka po odebraniu połączenia przychodzącego na Numer dostępowy i po konsultacji z odbiorcą połączenia, przełącza rozmowę na odpowiedni numer wewnętrzny
  • Nie ponosisz opłat za zakup, serwisowanie i instalację skomplikowanej infrastruktury telekomunikacyjnej, gdyż rozwiązanie zostało oparte przede wszystkim na telefonach komórkowych pracowników Twojej firmy.
  • masz możliwość włączania do struktury Wirtualnej Centrali Abonenckiej V-PABX innych numerów Twojej firmy, w tym również stacjonarnych
  • Obniżasz koszty połączeń wewnątrz firmy - przekierowania z numeru dostępowego na właściwe numery komórkowe pracowników w ramach usługi są bezpłatne.
  • Umożliwiasz klientom i partnerom tani kontakt z Twoją firmą - opłata za połączenie na stacjonarny numer dostępowy naliczana jest jak za połączenie stacjonarne, choć docelowo klienci i partnerzy dodzwaniają się do pracowników firmy na ich telefony komórkowe.