Przedłuż umowę

Dowiedz się jak przedłużyć umowę w T-Mobile

Wybierz sposób, który Cię interesuje

Jak przedłużyć umowę w aplikacji Mój T-Mobile

Jeśli na Twoim głównym numerze w aplikacji lub na innych Twoich numerach (które są na tym samym koncie billingowym) kończy się umowa, w zakładce do zarządzania danym numerem znajdziesz notyfikację z propozycjami jej przedłużenia specjalnie dla Ciebie. Często dostępny jest także banner na ekranie głównym aplikacji, gdzie prezentowana jest aktualna promocja dla użytkowników aplikacji.

1

Krok 1 - Szczegóły numeru

Otwórz aplikację Mój T-Mobile na swoim smartfonie. Wejdź w szczegóły numeru, na którym chcesz przedłużyć umowę.

2

Krok 2 - Notyfikacja

Kliknij w notyfikację, widoczną na niebieskim tle.

3

Krok 3 - Wybierz taryfę

1

Na ekranie zostaną zaprezentowane oferty. Na górze ekranu pod nagłówkiem „Wybierz taryfę” zobaczysz numer, dla którego oferta została przygotowana.

2

Przeglądaj oferty przesuwając ekran góra-dół. Po zaznaczeniu interesującej Cię taryfy pojawią się przyciski: Do koszyka i Dodaj urządzenie. Klikając na przycisk Do koszyka przejdziesz do realizacji samej taryfy, bez urządzenia.

3

Jeśli jesteś zainteresowany dodaniem urządzenia, kliknij przycisk Dodaj urządzenie.

i

Niektóre taryfy dostępne są wyłącznie bez urządzenia (po ich zaznaczeniu, jedyny przycisk jaki się pojawi to Do koszyka).

4

Krok 4 - Wybierz urządzenie

Po kliknięciu na przycisk Dodaj urządzenie, zostaniesz przekierowany na listę dostępnych urządzeń. Przeglądaj listę góra-dół – jeżeli któreś z urządzeń przypadło Ci do gustu, kliknij na nie.

i

Jeśli kliknąłeś przycisk Do koszyka (wybierając samą ofertę, bez urządzenia), zostajesz przekierowany bezpośrednio do Kroku 7.

5

Krok 5 - Parametry urządzenia

Na następnym ekranie możesz wybrać parametry urządzenia (takie jak np. kolor czy pamięć) a także zapoznać się z jego specyfikacją techniczną i zdjęciami. Kliknij przycisk Kontynuuj, aby przejść dalej.

6

Krok 6 - Wysokość raty i cena

Wybierz wysokość raty i cenę na start, zależnie od Twoich preferencji.

7

Krok 7 - Uzupełnienie danych

Uzupełnij swoje dane. Jeśli masz uzupełniony profil Twoim imieniem i nazwiskiem dane te zostaną zaprezentowane na ekranie.

Możesz też wybrać sposób dostawy (Realizacja przesyłek przez InPost realizowana jest do zamówień o wartości nieprzekraczającej 5000 zł.)

Kliknij Kontynuuj.

8

Krok 8 - Adres przesyłki

Teraz wprowadź adres dostawy i zapisz go. Dzięki temu będziemy wiedzieć gdzie dostarczyć przesyłkę (jeśli zamówienie dotyczy oferty z urządzeniem).

i

Jeśli chcesz zmienić ten adres, wystarczy po zapisaniu na ekranie wybrać + Wprowadź nowy adres. Po jego wpisaniu i zapisaniu, zastąpi on poprzedni adres. Kliknij Kontynuuj aby przejść do następnego ekranu.

9

Krok 9 - Zgody

1

Jeśli chcesz zostawić informację związaną z zamówieniem, możesz wpisać ją w polu „Komentarz do zamówienia”. Jest to także miejsce, w którym możesz wpisać dane sprzedawcy, który pomógł Ci przedłużyć umowę przez aplikację.

2

Zapoznaj się z regulaminami i zgodami dotyczącymi oferty. Akceptacja regulaminów jest obowiązkowa, Zgody Marketingowe oraz Zgoda na E-Fakturę są opcjonalne. Możesz nie wyrazić na nie zgody - w takim przypadku do Twojej oferty zostanie dodane 5 zł za każdą z nich. Aby przejść dalej kliknij Kontynuuj.

10

Krok 10 - Podsumowanie

Podsumowanie zamówienia – możesz jeszcze raz sprawdzić wybraną ofertę i wprowadzone dane, a w razie potrzeby poprawić je. Tapnij przycisk „Finalizuj zamówienie”, aby zakończyć proces składania zamówienia.

11

Krok 11 - Podziękowanie

1

Ostatni ekran to potwierdzenie przekazania zamówienia do realizacji. W ciągu 24h lub najbliższego dnia roboczego (jeżeli zamówienie zostało zlecone w weekend) zostanie wysłany do Ciebie e-mail – aby ostatecznie potwierdzić finalizację zamówienia, kliknij w link umieszczony w wiadomości.

i

Jeżeli wybrałeś przedłużenie umowy bez urządzenia nie musisz nic potwierdzać.

Kontakt z doradcą ds. sprzedaży

Potrzebujesz pomocy w wyborze oferty? Nasz konsultant pomoże dobrać najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy

Wpisz numer telefonu

Numer telefonu

DZIĘKUJEMY!
Dane zostały wysłane.

Pytania i odpowiedzi

Kiedy mogę przedłużyć umowę? Czy jest to możliwe przed jej zakończeniem?
W jaki sposób otrzymam nową umowę?
W jakim czasie dostarczycie mi umowę?
Czy przedłużając umowę otrzymam nową kartę sim?
Od kiedy moja nowa umowa będzie obowiązywać?
Kiedy dostanę nowy telefon? W jaki sposób dostarczycie mi urządzenie?
Czy urządzenia są brandowane tzn. posiadają oprogramowanie operatora?
Czy telefon posiada blokadę sim-lock?
Czy w trakcie umowy mogę dokupić dodatkowy pakiet Internetu?
Czy w trakcie umowy mogę zmienić właściciela numeru?
Czy w trakcie umowy mogę zmienić warunki umowy?
W jakim czasie mogę zrezygnować z usługi?
Czy ponoszę opłatę aktywacyjną?
Czy odstępując od umowy – ponoszę opłaty za czas użytkowania?
Czy muszę zapłacić za kuriera?
Czy dostanę coś extra dla stałych klientów?

Wyślij link do sklepu na swój telefon i pobierz aplikację

logo T-Mobile.pl

© 2025 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.