Wymień kartę na eSIM

eSIM zastępuje klasyczną plastikową kartę SIM. Teraz możesz prosto wymienić ją w T-Mobile.

Sprawdź eSIM

Jak zmienić kartę na eSIM?

W aplikacji Mój T-Mobile

U konsultanta w salonie lub przez chat w aplikacji

Jak zmienić eSIM w aplikacji?

Krok 1

Przejdź do Ustawień i wybierz widoczną pozycję "Szczegóły karty SIM".

Krok 2

Dostępna jest możliwość zlecenia wymiany karty na eSIM poprzez kliknięcie w "Wymień na nową kartę eSIM".

Krok 3

Wpisz kod otrzymany SMS-em na numerze którego kartę SIM chcesz zmienić.

Krok 4

Po potwierdzeniu złożenia zamówienia wymiany karty na eSIM pojawia się popup informujący o trwającym procesie wymiany karty eSIM.

Krok 5

Po potwierdzeniu złożenia zamówienia wymiany karty na eSIM pojawia się popup informujący o trwającym procesie wymiany karty eSIM.

Krok 6

Aktywuj kartę eSIM w swoim urządzeniu. Poniżej znajdziesz pomoc jak to zrobić w zależności od urządzenia na którym chcesz zainstalować eSIM.



Porada: aby łatwo zeskanować kod QR, wyświetl go w wiadomości e-mail na innym urządzeniu niż to, na które chcesz pobrać kartę eSIM.

Porada: aby łatwo zeskanować kod QR, wyświetl go w wiadomości e-mail na innym urządzeniu niż to, na które chcesz pobrać kartę eSIM.

Obejrzyj video i zobacz jakie to proste!

Jak aktywować eSIM?

Twój telefon Galaxy S22 zawiera kartę eSIM, która funkcjonuje jako karta SIM. Po aktywacji karty eSIM lub instalacji karty nano-SIM możesz korzystać usług sieci komórkowej. Aby aktywować kartę eSIM, wykonaj następujące czynności.

Krok 1

Otwórz Ustawienia i przejdź do menu Połączenia.

Krok 2

Dotknij pozycji Menedżer kart SIM.

Krok 3

Dotknij pozycji Dodaj plan taryfowy

Krok 4

Po znalezieniu planu taryfowego wykonuj instrukcje pojawiające się na ekranie, aby aktywować kartę eSIM

Krok 5

Po zakończonej instalacji zostaniesz poproszony o podanie kodu PIN, który znajdziesz w wiadomości e-mail. Po jego wprowadzeniu karta stanie się aktywna i będzie można niej korzystać. Pojawi się również na liście Karty eSIM.

Krok 6

Dla zainstalowanej karty eSIM możesz zmienić jej nazwę. W tym celu wejdź w karty SIM, wybierz Etykiety planu komórkowego i wpisz nową nazwę.

Krok 1

Upewnij się, że Twój aparat jest połączony Internetem poprzez WIFI lub LTE/5G.

Krok 2

Wybierz Ustawienia (1), następnie Sieć komórkowa (2) i następnie Dodaj plan sieci komórkowej (3)

Krok 3

Zostanie wyświetlony ekran oknem do skanowania kodu QR. Umieść kod QR w obszarze skanowania. Kod QR znajdziesz w mailu otrzymanym od T-Mobile.

Krok 4

Na kolejnym ekranie naciśnij przycisk Dodaj plan komórkowy.

Krok 5

Po zakończonej instalacji zostaniesz poproszony o podanie kodu PIN, który znajdziesz w wiadomości e-mail. Po jego wprowadzeniu karta stanie się aktywna i będzie można niej korzystać. Pojawi się również na liście Karty eSIM.

Krok 6

Dla zainstalowanej karty eSIM możesz zmienić jej nazwę. W tym celu wejdź w karty SIM, wybierz Etykiety planu komórkowego i wpisz nową nazwę.

Krok 1

Upewnij się, że iPad jest połączony z Internetem.

Krok 2

Przejdź do Ustawień i wybierz Dane Komórkowe. Wybierz Użyj kodu QR.

Krok 3

Skanuj kod QR (Umieść, dostarczony w dokumentacji karty eSIM, kod QR w kadrze).

Krok 4

Wybierz Dalej.

Krok 5

Podaj, dostarczony w dokumentacji karty eSIM, kod PIN.

Krok 6

Wybierz Gotowe. Karta eSIM jest zainstalowana.

W momencie pierwszego, prawidłowego pobrania karty eSIM na urządzenie, kod QR i kod aktywacyjny staną się nieaktywne, a pobranie karty eSIM na inne urządzenie nie będzie już możliwe.

Które urządzenia obsługują eSIM?

Karta eSIM jest obsługiwana przez nowoczesne urządzenia w ofercie T-Mobile.

Sprawdź

Lista urządzeń obsługujących eSIM

Samsung
Apple
Huawei
OPPO
Microsoft
myPhone
Motorola
Xiaomi
OnePlus
T-Mobile

Jakie są zalety eSIM?

Mały i innowacyjny
Wbudowana karta SIM wymaga mniej miejsca w urządzeniach końcowych niż konwencjonalna karta SIM. Dzięki temu producenci mogą sprawiać, że urządzenia końcowe są coraz bardziej kompaktowe i mają więcej miejsca na niezbędne rzeczy.

Szybko i natychmiast gotowy do użycia
Tak zwany profil eSIM, który jest przypisany do Twojej umowy na telefon komórkowy, jest przesyłany cyfrowo na Twoje urządzenie mobilne. Inaczej niż wcześniej, zwykła karta SIM nie jest już potrzebna. Dzięki temu nie musisz już czekać na wysłanie karty SIM pocztą i możesz poprosić o swój profil eSIM w dowolnym miejscu i czasie o umowę na telefon komórkowy na urządzenie eSIM. Dotyczy to również sytuacji, gdy kupujesz nowy telefon komórkowy, ale chcesz zachować istniejącą umowę na telefon komórkowy.

Zrównoważony i przyjazny dla środowiska
Informacje o Twoim profilu eSIM są przesyłane do eSIM w Twoim urządzeniu. Ponieważ profil eSIM, który jest przenoszony do karty eSIM w twoim urządzeniu, nie jest już fizyczną kartą, nie ma plastiku ani opakowania. Ponadto nie zużywa się żadnych zasobów na dostawę.

Co to jest eSIM i jak działa?

Od Mini SIM do eSIM
Karta eSIM (profil eSIM) to wirtualna karta SIM, pobierana przez internet na urządzenie funkcją eSIM.

Kartę eSIM pobierasz skanując kod QR otrzymany od T-Mobile.

Po pobraniu karty eSIM, musisz ją włączyć w urządzeniu w którym chcesz niej korzystać, aby korzystać z naszych usług (rozmów, SMS/MMS, internetu mobilnego) tak samo, jakby w urządzeniu była zwykła karta SIM.

W tym celu musisz wejść w ustawienia systemowe urządzenia i dodać plan sieci komórkowej więcej opisane jest (tutaj).

Najczęściej zadawane pytania

1. Czym jest eSIM?
2. Jaką taryfą mogę korzystać eSIM?
3. W jaki sposób mogę zlecić wymianę karty SIM/eSIM na kartę eSIM?
4. W jaki sposób otrzymam kartę eSIM?
5. Jak aktywować kartę eSIM?
6. Co jeśli nie posiadam skanera QR w telefonie lub nie mam drugiego urządzenia, na którym mogę wyświetlić kod QR?
7. Jak aktywować ręcznie kartę eSIM na urządzeniu Apple?
8. Jak aktywować ręcznie kartę eSIM na urządzeniu Samsung?
9. Na jakim urządzeniu mogę korzystać karty eSIM?
10. Czy moje urządzenie obsługuje eSIM?
11. Czy za wymianę na kartę SIM/eSIM na kartę eSIM jest pobierana opłata i czy jest limit wymian?
12. Przypadkowo skasowałem kartę eSIM urządzenia - co teraz?
13. Co się dzieje moim planem taryfowym jeżeli usunę kartę eSIM urządzenia?
14. Czy zaprzestanie świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez T-Mobile oznacza usunięcie dotychczasowej karty eSIM urządzenia?
15. Czy karta eSIM działa w roamingu?
16. Czy mogę przenieść eSIM jednego urządzenia na drugie?
17. Czy można przenieść kontakty zapisane na jednej karcie SIM na drugą kartę eSIM?
18. Czy można użyć ponownie kodu QR / kodu aktywacyjnego instrukcji?
19. Czy kod PIN jest domyślnie włączony? Czy można go zmienić?
20. Czy każda wymiana na eSIM to nowy PIN i PUK?
21. Czy karta eSIM to ta sama usługa co MultiSIM?
22. Jak aktywować kartę eSIM w zegarku Apple Watch?
23. Co jest potrzebne aby aktywować usługę MultiSIM?
24. Czy muszę dokonywać jakichś zmian na swoim kontrakcie aby aktywować usługę MultiSIM?
25. Jaki jest koszt usługi MultiSIM?
26. Ile kart MultiSIM mogę aktywować dla jednego numeru?
27. Które zegarki obsługują MultiSIM?
28. Jak mogę wyłączyć usługę MultiSIM?
29. Jak przenieść mój numer telefonu mojego urządzenia Android na kartę eSIM w moim iPhone?
30. Czy potrzebuję sieci Wi-Fi aby pobrać moją kartę eSIM?
31. Czy aktywacja karty eSIM spowoduje, że mój iPhone będzie przypisany do T-Mobile Polska?
32. Co zrobić w przypadku gdy zgubię mojego iPhone lub zostanie skradziony?
33. Co zrobić w przypadku, w którym chciałbym przenieść kartę eSIM do urządzenia, które nie wspiera eSIM?