1. Z czego składa się oferta MagentaBIZNES?
MagentaBIZNES składa się z dwóch usług – dostępu do internetu realizowanego poprzez sieć mobilną lub światłowód oraz karty SIM do telefonu z nielimitowanymi rozmowami i Internetem.
Dostęp do Interentu przez sieć mobilną - umożliwia dostęp do Internetu z dowolnego urządzenia do którego zostanie włożona karta SIM, oraz umożliwia współdzielenie Internetu dla wszystkich pozostałych kontraktów na fakturze. Kontrakt służy przedewszystkim do używania w tablecie, routerze lub modemie. Połączenia oraz SMS na Kontrakcie Internetowym są płatne zgodnie z cennikiem. Internet w tej technologii nie jest przypisany do lokalizacji. Można korzystać z niego wszędzie tam gdzie dociera sieć T-Mobile.
Dostęp do Internetu przez Światłowód - realizowany poprzez udostępniane w ramach oferty urządzenie Home Box. Zapewnia stabilne połączenie charakteryzujące się niskimi opóźnieniami, a także wysoką wydajnością.
Karta do telefonu – nielimitowane rozmowy oraz SMS/MMS zarówno w Polsce oraz Unii Europejskiej. Dodatkowo posiada dostęp do paczki danych współdzielonej z dostępem do Internetu realizowanego przez sieć mobilną (dla ofert od Magenta Biznes M, L oraz VIP jest to Internet bez limitu danych). Może być używany w dowolnym typie sprzętu – telefonie, modemie czy tablecie
2. Co oznacza, że Internet w ofercie MagentaBIZNES jest prawdziwie nielimitowany?
Oznacza to, że w ofercie nie ma ukrytego zwolnienia po wykorzystaniu określonej ilości danych. Prędkość Internetu nie zmienia się w zależności od zużytych danych. Maksymalna prędkość Internetu zależna jest od wybranego pakietu Magenta Biznes.
3. Czy cena urządzenia różni się w zależności od wybranego pakietu S M L VIP w Magenta Biznes?
W MagentaBIZNES cena urządzeń jest niezależna od wybranej oferty. Możesz wybrać wysokość raty, oraz pierwszej opłaty za sprzęt. Długość umowy nie jest zależna od ilości rat za sprzęt.
4. Chcąc przenieść kontrakty od konkurencji muszę kontaktować się z obecnym operatorem?
Nie, nasi Konsultanci zajmą się kompleksowo przeniesieniem numerów firmowych do T-Mobile.
5. Ile mogę posiadać numerów na jednej fakturze?
Maksymalna ilość to 30 kart SIM - łącznie z kartą Internetową.
6. Czy mogę dokupić karty dodatkowe do MagentaBIZNES?
Tak, w dowolnym momencie. Karta będzie posiadała dostęp do nielimitowanych SMS, MMS oraz Internetu zgodnie z posiadanym pakietem Magenta Biznes.
7. Ile kosztuje Karta Dodatkowa?
Opłata miesięczna za Kontrakt Dodatkowy wynosi 35 zł netto. Kontrakt Dodatkowy posiada takie same usługi jak Kontrakt Podstawowy w ofercie MagentaBIZNES.
Kontrakt Dodatkowy dostępny jest też w opcji Plus za 45 zł netto/miesięcznie. Kontrakt Dodatkowy Plus posiada unikalne rozwiązanie, które pozwala obniżyć koszty abonamentu do poziomu 1 zł netto jeśli karta nie jest używana.
Oznacza to, że od 13 cyklu rozliczeniowego, abonament będzie wynosił tylko 1 zł, jeżeli karta nie była użyta w danym cyklu rozliczeniowym (nie były wykonywane i odbierane połączenia głosowe, wysyłane SMSy lub MMSy oraz transmisja danych nie przekroczyła 1 MB. Przychodzące SMSy nie są traktowane jako korzystanie z karty SIM).
Dodatkowo wybierając ofertę Kontrakt Dodatkowy Plus otrzymać można do 200 zł zniżki na zakup dowolnego urządzenia w ofercie MagentaBIZNES.
8. Czym są minuty na rozmowy międzynarodowe
W każdym pakiecie Magneta Biznes Internet dostępne są minuty współdzielone międzynarodowe. W pakiecie S usługa jest płatna (aktywowana tylko na życzenie klienta) w Magenta Biznes M, L, VIP aktywowane są bezpłatne minuty. W zależności od zakupionego pakietu M,L, VIP aktywowany jest bezpłatnie wyższy pakiet bezpłatnych minut. Klienci za dodatkową opłata mogą zwiększyć miesięczny limit minut międzynarodowych. Usługi międzynarodowe w ramach pakietu obowiązują przy połączeniach głosowych do krajów Unii Europejskiej oraz państw nienależących do unii, ale należących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Pakiety płatne można aktywować przy zawieraniu umowy/aneksu oraz przez cały okres jej trwania. Dezaktywacja możliwa w każdym momencie trwania umowy.
9. Czy mogę zwiększyć prędkość Internetu w całej firmie?
Tak. Można dokonać jednej zmiany na wyższy pakiet. Migracja z pakietu Magenty Biznes „S” może być realizowana po 3 miesiącach od aktywacji. Na pozostałych pakietach M i L – po 6 miesiącach.
10. Czy ponoszę koszty kuriera za dostarczenie mi przesyłki?
Nie, koszt wysyłki dla klienta wynosi 0 zł.
11. Czy mogę ustawić blokady usług premium tylko na wybranych numerach?
Tak, dla każdego z numerów można wprowadzić blokady indywidualnie.
12. Czy mogę korzystać ze Światłowodu tylko pod wybranym adresem?
Tak. Światłowód doprowadzony jest bezpośrednio do biura/ mieszkania, co umożliwia korzystanie z sieci wyłącznie w obrębie biura/mieszkania. Dzieki takiemu rozwiazaniu, możliwe jest uzyskanie bardzo dużych prędkości transferu.
13. Co to jest 1 GB/s albo 1 gigabajt na sekundę? Czy 1 Gb/s to to samo co 1000 Mb/s?
Według Międzynarodowego Układu Jednostek Miar (SI) 1Gb/s to 1000Mb/s czyli 1000 megabitów na sekundę. Czasem jest również stosowany standard IEC wg którego 1Gb/s to 1024Mb/s, ale powszechnie przyjęło się, że 1 Gb/s to to samo, co 1000 megabitów danych przesłanych na sekundę połączenia z internetem.
14. Czy mogę kupić samą ofertę światłowodu dla firmy znajdującej się w domu jednorodzinnym?
Jeśli siedziba Twojej firma znajduje się w domu jednorodzinnym możesz skorzystać z naszej oferty Światłowodu. FTTH to doprowadzenie światłowodu bezpośrednio do mieszkania klienta. Sprawdź zasięg światłowodu na mapie lub skontaktuj się z konsultanetm.
15. Czy jest możliwa migracja z MagentaBIZNES do światłowodu?
Dopuszczamy migrację z oferty MagentaBIZNES. Jest to możliwe w każdym momencie trwania umowy.
16. Czy mogę zwiększyć prędkość Internetu światłowodowego w całej firmie?
Tak, można dokonać zmiany na wyższy pakiet. Zwiększenie pakietu może być realizowane bez względu na to ile czasu upłynęlo od daty podpisania umowy. Warunkiem jest dostepność wybranej prędkości w Twoim rejonie.
17. Czy kupując Światłowód otrzymam router?
Tak. Kupując światłowód otrzymasz najnowocześniejszy router Premium 2.0 za 0 zł!
18. Jaki jest termin instalacji światłowodu?
Światłowód instalujemy w terminie od 3 dni roboczych do 120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w salonie lub złożenia zlecenia na infolinii 602 900 000. W przypadku migracji usługi światłowodowej od obecnego operatora najwcześniejszy termin instalacji to 7 dni roboczych.
Wizytę można umówić w 4 przedziałach czasowych: 8:00-11:00, 11:00-14:00, 14:00-17:00 i 17:00-20:00 od poniedziałku do piątku.
W dzień instalacji technik zadzwoni do Ciebie na 3 godziny przed planowaną wizytą, aby potwierdzić możliwość udostępnienia lokalu w umówionym czasie.
19. Gdzie mogę sprawdzić termin instalacji światłowodu?
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas SMS z datą zaplanowanej wizyty instalatora. Ponowne przypomnienie wyślemy również w formie wiadomości SMS na 2 dni przed terminem instalacji.
Możesz też zadzwonić na infolinię 602 900 000 - opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz.
20. Jak zmienić termin wizyty technika?
Termin instalacji możesz zmienić na trzy sposoby:
- Wyślij bezpłatny SMS z numeru kontaktowego (podanego w umowie) na numer 880 50 50 50 o treści TAK. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy nowy termin wizyty lub
- po otrzymaniu od nas SMS-a z potwierdzeniem terminu wizyty, możesz na niego odpowiedzieć wpisując TAK w treści wiadomości (koszt usługi zgodny z taryfą Twojego operatora). Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy nowy termin wizyty, lub
- możesz też zadzwonić na infolinię 602 900 000 - opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz.
21. W jaki sposób mogę sprawdzić prędkość łącza internetowego?
Poglądowy test szybkości światłowodu najlepiej wykonać przy użyciu wydajnego komputera, podłączonego do routera za pomocą kabla Ethernet kategorii 5e. W czasie testu inne urządzenia domowe (komputery, smartfony, konsole itp.) powinny być odłączone od routera (zarówno te, podłączone po kablu, jak i po WiFi). Na testowym komputerze należy wyłączyć wszelkie programy działające w tle i sprawdzić, czy nie są w tym czasie pobierane aktualizacje. Test można przeprowadzić, łącząc się za pośrednictwem przeglądarki internetowej ze stroną www.speedtest.pl (jako ISP sugerujemy wybór T-Mobile Polska S.A.).
Do przeprowadzenia w pełni wiarygodnych testów zalecamy wykorzystanie certyfikowanej przez regulatora polskiego rynku telekomunikacyjnego aplikacji, udostępnionej na stronie internetowej https://pro.speedtest.pl.