1. Dlaczego warto kupić Internet Światłowodowy w T-Mobile?
Internet Światłowodowy to same zalety i żadnych wad. Jeśli zdecydujesz się na tę technologię to zyskujesz:
• Ultraszybki Internet
• pobieranie z prędkością do 900 Mb/s
• wysyłanie z szybkością do 300 Mb/s- Komfortowe surfowanie przez wielu użytkowników sieci domowej jednocześnie
• Streaming multimediów w jakości 4K bez zacięć i spadków jakości
• Gry on-line bez lagów i odczuwalnych opóźnień
• Błyskawiczne pobieranie gier, oprogramowania i aktualizacji
• Inwestycja w przyszłość (Internet Światłowodowy umożliwia korzystanie z jeszcze większych szybkości niż dostępne obecnie)
2. Czy mogę korzystać z Internetu Światłowodowego tylko pod wybranym adresem?
Tak. Internet Światłowodowy doprowadzony jest bezpośrednio do biura/ mieszkania, co umożliwia korzystanie z sieci wyłącznie w obrębie biura/mieszkania. Dzieki takiemu rozwiazaniu, możliwe jest uzyskanie bardzo dużych prędkości transferu.
3. Co to jest 1 GB/s albo 1 gigabajt na sekundę? Czy 1 Gb/s to to samo co 1000 Mb/s?
Według Międzynarodowego Układu Jednostek Miar (SI) 1Gb/s to 1000Mb/s czyli 1000 megabitów na sekundę. Czasem jest również stosowany standard IEC wg którego 1Gb/s to 1024Mb/s, ale powszechnie przyjęło się, że 1 Gb/s to to samo, co 1000 megabitów danych przesłanych na sekundę połączenia z internetem.
4. Czy cena urządzenia różni się w zależności od wybranego pakietu M L VIP w Magenta Biznes?
W MagentaBIZNES cena urządzeń jest niezależna od wybranej oferty. Możesz wybrać wysokość raty, oraz pierwszej opłaty za sprzęt. Długość umowy nie jest zależna od ilości rat za sprzęt.
5. Chcąc przenieść kontrakty od konkurencji muszę kontaktować się z obecnym operatorem?
Nie, nasi Konsultanci zajmą się kompleksowo przeniesieniem numerów firmowych do T-Mobile.
6. Ile mogę posiadać numerów na jednej fakturze?
Maksymalna ilość to 30 kart SIM - łącznie z kartą Internetową.
7. Czy mogę dokupić karty dodatkowe do Internetu Światłowodowego Biznes?
Tak, w dowolnym momencie. Karta będzie posiadała dostęp do nielimitowanych SMS, MMS oraz Internetu zgodnie z posiadanym pakietem Magenta Biznes.
8. Czy mogę ustawić blokady usług premium tylko na wybranych numerach?
Tak, dla każdego z numerów można wprowadzić blokady indywidualnie.
9. Czy mogę kupić samą ofertę Internetu Światłowodowego dla firmy znajdującej się w domu jednorodzinnym?
Jeśli siedziba Twojej firma znajduje się w domu jednorodzinnym możesz skorzystać z naszej oferty Internetu Światłowodowego. FTTH to doprowadzenie Internetu Światłowodowego bezpośrednio do mieszkania klienta. Sprawdź zasięg Internetu Światłowodowego na mapie lub skontaktuj się z konsultantem.
10. Czy mogę zwiększyć prędkość Internetu światłowodowego w całej firmie?
Tak, można dokonać zmiany na wyższy pakiet. Warunkiem jest dostępność wybranej prędkości w Twoim rejonie oraz zawarcie aneksu.
11. Czy kupując Internet Światłowodowy otrzymam router?
Tak. Kupując Internet Światłowodowy otrzymasz najnowocześniejszy router Premium 2.0 za 0 zł!
12. Jaki jest termin instalacji Internetu Światłowodowego?
Internet Światłowodowy instalujemy w terminie od 3 dni roboczych do 120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w salonie lub złożenia zlecenia na infolinii 602 900 000. W przypadku migracji usługi światłowodowej od obecnego operatora najwcześniejszy termin instalacji to 7 dni roboczych. Wizytę można umówić w 4 przedziałach czasowych: 8:00-11:00, 11:00-14:00, 14:00-17:00 i 17:00-20:00 od poniedziałku do piątku. W dzień instalacji technik zadzwoni do Ciebie na 3 godziny przed planowaną wizytą, aby potwierdzić możliwość udostępnienia lokalu w umówionym czasie.
13. Gdzie mogę sprawdzić termin instalacji Internetu Światłowodowego?
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas SMS z datą zaplanowanej wizyty instalatora. Ponowne przypomnienie wyślemy również w formie wiadomości SMS na 2 dni przed terminem instalacji. Możesz też zadzwonić na infolinię 602 900 000 - opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz.
14. Jak zmienić termin wizyty technika?
Termin instalacji możesz zmienić na trzy sposoby:
• Wyślij bezpłatny SMS z numeru kontaktowego (podanego w umowie) na numer 880 50 50 50 o treści TAK. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy nowy termin wizyty lub
• po otrzymaniu od nas SMS-a z potwierdzeniem terminu wizyty, możesz na niego odpowiedzieć wpisując TAK w treści wiadomości (koszt usługi zgodny z taryfą Twojego operatora). Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy nowy termin wizyty, lub
• możesz też zadzwonić na infolinię 602 900 000 - opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz.
15. W jaki sposób mogę sprawdzić prędkość łącza internetowego?
Poglądowy test szybkości Internetu Światłowodowego najlepiej wykonać przy użyciu wydajnego komputera, podłączonego do routera za pomocą kabla Ethernet kategorii 5e. W czasie testu inne urządzenia domowe (komputery, smartfony, konsole itp.) powinny być odłączone od routera (zarówno te, podłączone po kablu, jak i po WiFi). Na testowym komputerze należy wyłączyć wszelkie programy działające w tle i sprawdzić, czy nie są w tym czasie pobierane aktualizacje. Test można przeprowadzić, łącząc się za pośrednictwem przeglądarki internetowej ze stroną
www.speedtest.pl (jako ISP sugerujemy wybór T-Mobile Polska S.A.).
Do przeprowadzenia w pełni wiarygodnych testów zalecamy wykorzystanie certyfikowanej przez regulatora polskiego rynku telekomunikacyjnego aplikacji, udostępnionej na stronie internetowej
PRO Speed Test - pomiary jakości usługi dostępu do Internetu