1. Czy mogę korzystać z Internetu tylko pod wybranym adresem?
Nie. Możesz go również zabrać w dowolne miejsce w Polsce. Internet działa w zasięgu sieci T-Mobile na terenie całej Polski.
2. Gdzie znajdę hasło do routera?
Hasło znajduje się na spodzie routera.
3. Jak mogę zmienić hasło w routerze?
Wystarczy wejść w przeglądarkę i wpisać adres IP: 192.168.8.1 (przy pierwszym logowaniu pojawi się strona „Konfiguracja ustawienia sieci WLAN i postępować zgodnie ze wskazówkami – system wymusza zmianę hasła). Zmiana hasła przy kolejnych logowaniach: Ustawienia/system/zmiana hasła.
4. Kiedy aktywuje się karta SIM zamówiona przez Internet?
Karta SIM jest aktywowana po otrzymaniu potwierdzenia odebrania paczki od kuriera. Sprawdzenie działania karty SIM wymaga zrestartowania routera.
5. Co oznacza, że Internet w ofercie MagentaBIZNES jest prawdziwie nielimitowany?
Oznacza to, że w ofercie nie ma ukrytego zwolnienia po wykorzystaniu określonej ilości danych. Bez względu na ilość pobranych danych, Internet nie zwolni po wykorzystaniu określonej ilości gigabajtów.
6. Mam już ofertę MagentaBIZNES. Czy mogę skorzystać z tej konkretnej oferty Internetu bez limitu danych?
Tak. Możesz z niej skorzystać. Rozliczana będzie ona jednak na oddzielnej fakturze, innej niż twoja główna oferta MagentaBIZNES.
7. Z jakich dodatkowych usług mogę skorzystać?
Microsoft 365 - pracuj online z dowolnego miejsca.
Zdalny IT Serwis – Zdalna pomoc ekspertów w przypadku problemów technicznych z urządzeniami
Norton Security Online – bezpieczeństwo danych w Twojej firmie
O szczegóły zapytaj konsultanta.
1. Dlaczego warto kupić Internet światłowodowy w T-Mobile?
Internet Światłowodowy to same zalety i żadnych wad. Jeśli zdecydujesz się na tę technologię to zyskujesz:
- Ultraszybki Internet
- pobieranie z prędkością do 900 Mb/s
- wysyłanie z szybkością do 300 Mb/s- Komfortowe surfowanie przez wielu użytkowników sieci domowej jednocześnie
- Streaming multimediów w jakości 4K bez zacięć i spadków jakości
- Gry on-line bez lagów i odczuwalnych opóźnień
- Błyskawiczne pobieranie gier, oprogramowania i aktualizacji
- Inwestycja w przyszłość (internet światłowodowy umożliwia korzystanie z jeszcze większych szybkości niż dostępne obecnie)
2. Czy mogę korzystać z Internetu Światłowodowego tylko pod wybranym adresem?
Tak. Internet Światłowodowy doprowadzony jest bezpośrednio do biura/ mieszkania, co umożliwia korzystanie z sieci wyłącznie w obrębie biura/mieszkania. Dzieki takiemu rozwiazaniu, możliwe jest uzyskanie bardzo dużych prędkości transferu.
3. Co to jest 1 GB/s albo 1 gigabajt na sekundę? Czy 1 Gb/s to to samo co 1000 Mb/s?
Według Międzynarodowego Układu Jednostek Miar (SI) 1Gb/s to 1000Mb/s czyli 1000 megabitów na sekundę. Czasem jest również stosowany standard IEC wg którego 1Gb/s to 1024Mb/s, ale powszechnie przyjęło się, że 1 Gb/s to to samo, co 1000 megabitów danych przesłanych na sekundę połączenia z internetem.
4. Czy mogę kupić samą ofertę Internetu Światłowodowego dla firmy znajdującej się w domu jednorodzinnym?
Jeśli siedziba Twojej firma znajduje się w domu jednorodzinnym możesz skorzystać z naszej oferty Internetu Światłowodowego. FTTH to doprowadzenie Internetu Światłowodowego bezpośrednio do mieszkania klienta. Sprawdź zasięg Internetu Światłowodowego na mapie lub skontaktuj się z konsultanetm.
5. Czy jest możliwa migracja z MagentaBIZNES do Internetu Światłowodowego?
Dopuszczamy migrację z oferty MagentaBIZNES. Jest to możliwe w każdym momencie trwania umowy.
6. Czy mogę zwiększyć prędkość Internetu światłowodowego w całej firmie?
Tak, można dokonać zmiany na wyższy pakiet. Zwiększenie pakietu może być realizowane bez względu na to ile czasu upłynęlo od daty podpisania umowy. Warunkiem jest dostepność wybranej prędkości w Twoim rejonie.
7. Czy kupując Internet Światłowodowy otrzymam router?
Tak. Kupując internet światłowodowy otrzymasz najnowocześniejszy router Premium 2.0 za 0 zł!
8. Jaki jest termin instalacji Internetu Światłowodowego?
Internet Światłowodowy instalujemy w terminie od 3 dni roboczych do 120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w salonie lub złożenia zlecenia na infolinii 602 900 000. W przypadku migracji usługi Internetu Światłowodowego od obecnego operatora najwcześniejszy termin instalacji to 7 dni roboczych.
Wizytę można umówić w 4 przedziałach czasowych: 8:00-11:00, 11:00-14:00, 14:00-17:00 i 17:00-20:00 od poniedziałku do piątku.
W dzień instalacji technik zadzwoni do Ciebie na 3 godziny przed planowaną wizytą, aby potwierdzić możliwość udostępnienia lokalu w umówionym czasie.
9. Gdzie mogę sprawdzić termin instalacji Internetu Światłowodowego?
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas SMS z datą zaplanowanej wizyty instalatora. Ponowne przypomnienie wyślemy również w formie wiadomości SMS na 2 dni przed terminem instalacji.
Możesz też zadzwonić na infolinię 602 900 000 - opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz.
10. Jak zmienić termin wizyty technika?
Termin instalacji możesz zmienić na trzy sposoby:
- Wyślij bezpłatny SMS z numeru kontaktowego (podanego w umowie) na numer 880 50 50 50 o treści TAK. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy nowy termin wizyty lub
- po otrzymaniu od nas SMS-a z potwierdzeniem terminu wizyty, możesz na niego odpowiedzieć wpisując TAK w treści wiadomości (koszt usługi zgodny z taryfą Twojego operatora). Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy nowy termin wizyty, lub
- możesz też zadzwonić na infolinię 602 900 000 - opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz.
11. W jaki sposób mogę sprawdzić prędkość łącza internetowego?
Poglądowy test szybkości Internetu Światłowodowego najlepiej wykonać przy użyciu wydajnego komputera, podłączonego do routera za pomocą kabla Ethernet kategorii 5e. W czasie testu inne urządzenia domowe (komputery, smartfony, konsole itp.) powinny być odłączone od routera (zarówno te, podłączone po kablu, jak i po WiFi). Na testowym komputerze należy wyłączyć wszelkie programy działające w tle i sprawdzić, czy nie są w tym czasie pobierane aktualizacje. Test można przeprowadzić, łącząc się za pośrednictwem przeglądarki internetowej ze stroną www.speedtest.pl (jako ISP sugerujemy wybór T-Mobile Polska S.A.).
Do przeprowadzenia w pełni wiarygodnych testów zalecamy wykorzystanie certyfikowanej przez regulatora polskiego rynku telekomunikacyjnego aplikacji, udostępnionej na stronie internetowej https://pro.speedtest.pl.
1. Z czego składa się oferta Magenta Biznes Internet Pro?
Oferta Magenta Biznes Internet Pro składa się z bezprzewodowego Internetu stacjonarnego ze wsparciem T-Mobile oraz dodatkowego nielimitowanego Internetu mobilnego bez limitu prędkości i danych.
2. Co oznacza, że Internet jest prawdziwie nielimitowany?
Internet bez limitu danych dotyczy kontraktu internetowego w ramach oferty MagentaBiznes VIP i oznacza możliwość korzystania z usługi bez limitu objętości danych oraz bez zmiany maksymalnej dostępnej prędkości przy wykorzystaniu technologii mobilnej przez cały czas obowiązywania umowy. Szczegóły w warunkach oferty promocyjnej, odpowiednich cennikach urządzeń oraz na www.t-mobile.pl/dlafirm
3. Jaki jest zakres wsparcia technicznego?
W przypadku gdy w wyniku uszkodzenia zarządzanego routera nastąpi przerwa w świadczeniu Usługi, T-Mobile zobowiązuje się naprawić lub wymienić zarządzany router, w czasie do końca danego Dnia Roboczego, przypadającego po dniu, w którym T-Mobile potwierdził przyjęcie zgłoszenia awarii, zgodnie z procedurą określoną w Umowie.
4. Jak przebiega proces instalacji?
Wciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy nasz specjalista skontaktuje się z Toba w celu umówienia terminu instalacji. Usługa zostanie dostarczona w ciągu 4 tygodni. Podczas wizyty monter instaluje usługę. W wyjątkowych sytuacjach konieczna może się okazać kolejna wizyta. Po zakończeniu instalacji i odbiorze sprzętu, następuje podpisanie protokołu przekazania sprzętu. Otrzymujesz 5 dni na zgłoszenie uwag, po czym mailowo potwierdzamy rozpoczęcie naliczania opłat za usługę.
5. Czy mogę zmienić termin instalacji?
Celem zmiany terminu instalacji należy kontaktować na mailowo na adres podany w mailu powitalnym.
Można również kontaktować się z monterem, pod numer, który dzwonił, by umówić termin.
6. Czy mogę zarządzać samodzielnie routerem?
Nie. Usługa jest w pełni konfigurowana i zarządzana przez T-Mobile Polska S.A.
7. Czy mogę dokupić do oferty kontakty głosowe?
Tak. Maksymalna liczka kart na jednej fakturze to 30 łącznie z Kartą Internetową. W sprawie prezentacji oferty cenowej – zostaw kontakt- oddzwonimy.