Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie Twoich preferencji na podstawie zachowań na stronie. Kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.
W przypadku Internetu mobilnego istnieje kilka powodów braku połączenia/ nieprawidłowego działania. Zapoznaj się z poniższymi przypadkami, postępuj zgodnie z opisem, aby rozwiązać problem.
Brak zasięgu
W aplikacji Internet Manager nie pojawiają się kreski zasięgu
Na ekranie routera nie pojawiają się kreski zasięgu / komunikat „brak sieci”
Czy problem dotyczy nowej lub przedłużanej umowy? Pamiętaj, że nowa karta SIM musi być aktywna, aby można było korzystać z usługi. Jeśli nowa umowa/ przedłużenie umowy zostało doręczone przez kuriera wraz z nową kartą SIM. W celu aktywacji karty postępuj zgodnie z instrukcjami załączonymi w przesyłce.
Spróbuj zmienić tryb pracy modemu. W aplikacji Internet Manager wybierz: MENU > ustawienia > ustawienia zaawansowane > wybór sieci > automatyczny. Następnie wybierz „Zamknij” i odczekaj kilkanaście sekund, aby modem zalogował się do sieci. Jak tylko w aplikacji pojawią się kreski zasięgu wybierz „Połącz”.
Spróbuj rozłączyć i ponownie podłączyć urządzenie do portu USB. Jeśli korzystasz z routera WiFi, wyłącz i ponownie włącz urządzenie poprzez dłuższe przytrzymanie klawisza zasilania.
Internet nie działa. Nie ładują się strony WWW
W aplikacji Internet Manager/ na ekranie routera pojawia się „połączono”
Sprawdź otrzymane SMS na karcie SIM. Brak poprawnego ładowania stron lub wolne działanie może być spowodowane blokadą prędkości. Blokada może wynikać z przekroczenia limitu GB w usłudze, lub z zaległości w płatnościach. O założeniu blokady zawsze informujemy poprzez SMS wysłany na kartę SIM przypisaną do usługi internetowej. Czy w aplikacji/na ekranie routera pojawia się dobry zasięg sieci? Często nieprawidłowe działanie może być spowodowane słabą siłą zasięgu wewnątrz pomieszczeń. Spróbuj zmienić tryb pracy urządzenia. W aplikacji Internet Manager wybierz „ Rozłącz”, następnie wybierz: MENU > ustawienia > ustawienia zaawansowane > wybór sieci > ustaw tylko 2G/tylko 3G. Następnie wybierz „Zamknij” i odczekaj kilkanaście sekund, aby modem zalogował się do sieci. Jak tylko w aplikacji pojawią się kreski zasięgu wybierz „Połącz”. Jeśli problem występuje podczas połączenia z siecią 2G, warto spróbować zmienić tryb pracy na 3G (analogicznie w przypadku problemów z siecią 3G)
Przy próbie połączenia pojawia się komunikat błędu
komunikat: „zaloguj się przed połączeniem” pojawi się jeśli nie ma zasięgu, karta nie jest zalogowana do sieci.
Po podłączeniu modemu do komputera i uruchomieniu aplikacji odczekaj chwilę przed wybraniem przycisku „Połącz”.
Jeśli zasięg nie pojawi się spróbuj zmienić tryb pracy. Wybierz: MENU > ustawienia > ustawienia zaawansowane > wybór sieci > ustaw tylko 2G/tylko 3G. Następnie wybierz „Zamknij” i odczekaj kilkanaście sekund, aby modem zalogował się do sieci. Jak tylko w aplikacji pojawią się kreski zasięgu wybierz „Połącz”.
Upewnij się że karta SIM jest już aktywna, szczególnie jeśli problem dotyczy nowej umowy lub przedłużenia z nową kartą SIM
.
Problem może wynikać z błędnych ustawień. Wybierz: MENU - > ustawienia -> ustawienia zaawansowane -> zarządzanie profilem. Następnie wybierz Nowy profil i uzupełnij.
Konto: T-Mobile
Numer dostępowy: *99#
Hasło: puste
APN: internet
Nazwa użytkownika: puste
Protokół: CHAP
Zapisz
Następnie spróbuj ponownie wybrać „Połącz” w aplikacji
Internet działa bardzo wolno
Niski poziom zasięgu
Często nieprawidłowe działanie może być spowodowane słabą siłą zasięgu wewnątrz pomieszczeń. Spróbuj zmienić tryb pracy urządzenia. W aplikacji Internet Manager wybierz „ Rozłącz”, następnie wybierz: MENU > ustawienia > ustawienia zaawansowane > wybór sieci > ustaw tylko 2G/tylko 3G. Następnie wybierz „Zamknij” i odczekaj kilkanaście sekund, aby modem zalogował się do sieci. Jak tylko w aplikacji pojawią się kreski zasięgu wybierz „Połącz” Jeśli problem występuje podczas połączenia z siecią 2G, warto spróbować zmienić tryb pracy na 3G (analogicznie w przypadku problemów z siecią 3G).
Zasięg jest dobry, mimo to połączenie jest słabe
Sprawdź otrzymane SMS na karcie SIM blueconnect. Brak poprawnego ładowania stron, wolne działanie może być spowodowane blokadą prędkości. Blokada może wynikać z przekroczenia limitu GB w usłudze, lub z zaległości w płatnościach. O założeniu blokady zawsze informujemy poprzez SMS wysłany na kartę SIM przypisaną do usługi internetowej.
W przypadku ograniczenia pasma z powodu przekroczenia limitu proponujemy jednorazowe dokupienie danych (np. 1GB za 14,99 zł płatne na następnej fakturze, w zależności od posiadanej oferty).
W przypadku ograniczania z powodu braku płatności, blokada zostanie usunięta po zaksięgowaniu należności.