• Nagrywanie

    Nagrywasz i przechowujesz na wirtualnym dysku wybrane audycje. Masz do dyspozycji nawet 100 godzin nagrań, które możesz przechowywać nawet do 180 dni.

  • Catch up

    Możesz wrócić do wybranych audycji nawet do 7 dni wstecz od daty emisji.

  • Time shift

    Zatrzymujesz wybraną audycję kiedy chcesz. Kontynuujesz oglądanie od miejsca, w którym ją przerwałeś. Możesz ją również przewinąć.

  • EPG

    Dzięki EPG masz dostępny cały program i informacje na temat emisji programów na ekranie swojego telewizora.

Dostępność powyższych funkcjonalności dostępna jest w zależności od praw dla danego kanału lub audycji udzielonych przez nadawcę. Szczegółowy wykaz kanałów wraz z dostępnością poszczególnych funkcjonalności dostępny jest tutaj

WIĘCEJ NIŻ TELEWIZJA

  • Świat Android TV

    Odkryj świat aplikacji i funkcjonalności Android TV.

    Zrzuć swoje zdjęcia lub filmy z telefonu na telewizor za pomocą Chromecast.

    Z asystentem google wyszukaj ulubiony film, aktora lub zwyczajnie zapytaj o pogodę.

  • Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

    Bądź gotowy na najlepsze doświadczenia! Magenta TV Box to odbiór najwyższej jakości obrazu w 4K HDR i dźwięku Dolby Vision - Atmos. Poczuj się jak w kinie!

Nowoczesny pilot

Nasz pilot łączy ze sobą wszystkie funkcje dekodera TV,
pozostając lekkim i wygodnym w użytkowaniu.

  • Jedno kliknięcie i masz dostęp do wybranej fukcji

Internet w całym domu

Router
Home Box

Duży zasięg sieci bezprzewodowej Wi-Fi
Płynna obsługa wielu urządzeń bezprzewodowych jednocześnie

Sprawdź
Magenta TV plus nielimitowany internet domowy 300 MB/s plus adonament bez limitu danych
Wzmacniacz sygnału Wi-Fi
Wi-Fi Extra

Zwiększenie zasięgu Wi-Fi w całym domu
Łatwa konfiguracja z aplikacją

Sprawdź

Najczęsciej zadawane pytania

  • Dekoder MagentaTV Box obsługuje standardy 4K i Dolby Atmos, ale jakość obrazu i dźwięku uzależniona jest od nadawców poszczególnych kanałów. Kanały nadawane w 4K oznaczone są specjalną ikonką w logotypie.

  • Oglądaj nawet na trzech urządzeniach jednocześnie: w aplikacji na telefonie, na stronie magentatv.pl lub na dodatkowym dekoderze w ramach usługi Multiroom. Z ofertą Multiroom możesz zapoznać się tutaj.

  • W tej chwili nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad takim rozwiązaniem.

  • 1. Wejdź w sekcję Ustawienia (kółko zębate na ekranie głównym);

    2. Następnie "Ustawienia ogólne urządzenia", potem "Sieć i Internet";

    3. Z listy dostępnych sieci odszukaj sieć WiFi, rozgłaszaną przez router HomeBox (nazwa powinna mieć postać: "T-Mobile_Swiatlowod_XXXX"), następnie wciśnij "OK" na pilocie i kliknij opcję "Zapomnij sieć";

    4. Następnie wróć do punktu nr 2 - odszukaj ponownie tę samą sieć WiFi i kliknij na niej "OK", w celu ponownego połączenia. Potem wprowadź ponownie hasło do sieci, po czym połączenie powinno zostać przywrócone.

  • Telewizja MagentaTV działa poprawnie w połączeniu z naszym Internetem Światłowodowym. Jeśli jeszcze go nie masz zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty i dostępności usługi na stronie.

  • Pakiet MagentaTV możesz zmienić w każdej chwili z pomocą konsultanta Infolinii (tel. 602900000, opłata za połączenie zgodna z cennikiem) lub podczas wizyty w salonie. Zmiana pakietu na wyższy zostanie zrealizowana natychmiast, zmiana pakietu na niższy zostanie zrealizowana w dniu wystawienia kolejnej faktury.  

  • Jeśli kupujesz MagentaTV wraz z Internetem światłowodowym to cały proces instalacji i aktywacji jest przeprowadzany przez Montera podczas jednej wizyty. Jeśli kupujesz usługę do posiadanego już Internetu światłowodowego od T-Mobile to w przypadku zakupu w kanale zdalnym sprzęt dostarczany jest przez kuriera, a w przypadku zakupu w sklepie T-Mobile dekoder otrzymasz na miejscu. W obu przypadkach dostarczamy instrukcję jak dokonać podłączenia urządzenia. Instrukcja dostępna jest też w formie video na stronie.

  • Dekoder jest nieodpłatnie użyczany na czas trwania Umowy, a po jej wygaśnięciu należy nam go zwrócić. W każdej chwili będziesz mógł przedłużyć umowę i dalej korzystać z tego urządzenia.

  • Logujesz się za pomocą adresu e-mail, który podałeś nam podczas zakupu MagentaTV (znajdziesz go również na swojej Umowie) oraz hasła, które wyślemy Ci na Twój numer kontaktowy, w dniu zaplanowanej wizyty Montera. Możesz również zalogować się za pomocą kodu jednorazowego, który wygenerujesz sam podczas logowania się do dekodera. Wystarczy, że wybierzesz opcję „Użyj jednorazowego kodu”. Kod wyślemy na Twój adres e-mail, który podałeś nam podczas zakupu MagentaTV.

  • Aby wygenerować lub zresetować hasło, wyślij z numeru telefonu podanego w procesie sprzedaży SMS na numer 696 800 800 wpisując w treści Twój numer usługi TV oraz RESET (przykład: TV1234567 RESET). Numer usługi znajdziesz na swojej Umowie.

  • Usługa MagentaTV działa wyłącznie z Internetem światłowodowym od T- Mobile i tylko w takim połączeniu dajemy gwarancję poprawnego działania oraz dostępności wszystkich kanałów TV, które otrzymałeś w pakiecie. Zalecamy do prawidłowego działania usługi podłączyć dekoder z routerem korzystając przewodu Ethernet. Zapewni to szybki i stabilny transfer danych.

  • Komunikat "brak subskrypcji" oznacza, że ten kanał jest niedostępny w wykupionym przez Ciebie pakiecie. W każdej chwili możesz zmienić posiadany pakiet z pomocą konsultanta Infolinii (tel. 602900000, opłata za połączenie zgodna z cennikiem). Zmiana pakietu na wyższy zostanie zrealizowana natychmiast, zmiana pakietu na niższy zostanie zrealizowana w dniu wystawienia kolejnej faktury.

  • Rezygnacja z usługi Internetu światłowodowego oznacza również zakończenie świadczenia usługi MagentaTV.

  • Po zakończeniu promocji, kanały, które były dostępne w ramach oferty specjalnej zostaną zablokowane. Jeśli chcesz zmienić pakiet i mieć dostęp do większej ilości programów zadzwoń do nas pod numer 60290000 lub przyjdź do dowolnego sklepu T-Mobile.

  • Pamiętaj, że pilot z zestawu łączy się z dekoderem poprzez system Bluetooth i może wymagać ponownego sparowania. Aby wymusić ponowne parowanie skieruj pilot w stronę dekodera i przytrzymaj jednocześnie Domek i Strzałkę w lewo, aż zacznie migać czerwona dioda na pilocie. Pilot może nie działać również z powodu słabych baterii. Wymień baterie na nowe.

  • Dekoder MagentaTV działa bez konieczności logowania się na konto Google, ale zalecamy takie rozwiązanie, żeby w pełni korzystać z funkcji Android Box i dostępnych aplikacji.

  • Masz możliwość zakupu do maksymalnie dwóch dodatkowych dekoderów TV. Z ofertą Multiroom możesz zapoznać się tutaj. Jeśli chcesz kupić ofertę Multiroom zadzwoń do nas pod numer 60290000 lub przyjdź do dowolnego sklepu T-Mobile.

  • Postępuj zgodnie z instrukcją obsługi, dostępną tutaj

  • Jeśli chcesz, aby dekoder włączał się szybciej warto zmienić ustawienia trybu oszczędzania.

    Jak zmienić tryb oszczędzania energii?

    1. Wejdź do menu dekodera;

    2. Wybierz ustawienia (koło zębate po lewej stronie ekranu);

    3. Następnie wybierz: Ustawienia ogólne urządzenia > Ustawienia urządzenia > Oszczędzanie energii > Aktywny tryb gotowości;

    4. Zatwierdź wybór > przycisk na pilocie OK.

    Dzięki aktywnemu czuwaniu Twój dekoder po włączeniu szybciej wybudzi się ze stanu czuwania.

  • Dioda na dekoderze wskazuje, czy urządzenie jest aktywne i czy posiada połączenie z Internetem Jeśli nie świeci – dekoder nie jest włączony. Jeśli miga – jest włączony, ale bez dostępu do Internetu. Jeśli świeci światłem ciągłym – dekoder jest włączony, ma dostęp do Internetu i jest gotowy do pracy. 

  • Postępuj zgodnie z instrukcją.

  • MagentaTV to tradycyjna telewizja w nowoczesnym wydaniu. To najpopularniejsze kanały i najwyższej jakości rozrywka dla całej rodziny.