Rozpocznij przygodę
z MagentaTV
Sprawdź jak krok po kroku uruchomić usługę TV.
-
0 zł za instalację i aktywację
Instalacja i aktywacja usługi internetu i telewizji nic nie kosztuje.
Instalacja i aktywacja - szczegóły Szczegóły -
Zmieniaj pakiet TV kiedy chcesz
Sam decydujesz, z jakiego pakietu TV chcesz dalej korzystać. Możesz go zmieniać nawet co miesiąc.
Zmieniaj pakiet TV kiedy chcesz - szczegóły Szczegóły -
MagentaTV BOX
Odebrałeś już swój dekoder? Podłącz go i zabierz bliskich do świata telewizji MagentaTV.
MagentaTV BOX - szczegóły Szczegóły -
Zostań naszym klientem
Jeśli nie posiadasz światłowodu w T-Mobile sprawdź czy możesz zamówić usługę do miejsca zamieszkania, a nasz monter zajmie się wszystkim.
Zostań naszym klientem - szczegóły Szczegóły
Instalacja
Podłączenie dekodera jest bardzo proste.
Jeśli zamówiłeś pakiet z superszybkim internetem, nie musisz się martwić! Wszystkim zajmie się instalator.
Skorzystaj z instrukcji lub obejrzyj film

Najczęściej zadawane pytania
-
Dekoder MagentaTV Box obsługuje standardy 4K i Dolby Atmos, ale jakość obrazu i dźwięku uzależniona jest od nadawców poszczególnych kanałów. Kanały nadawane w 4K oznaczone są specjalną ikonką w logotypie.
-
Oglądaj nawet na trzech urządzeniach jednocześnie: w aplikacji na telefonie, na stronie magentatv.pl lub na dodatkowym dekoderze w ramach usługi Multiroom. Z ofertą Multiroom możesz zapoznać się tutaj.
-
1. Wejdź w sekcję Ustawienia (kółko zębate na ekranie głównym);
2. Następnie "Ustawienia ogólne urządzenia", potem "Sieć i Internet";
3. Z listy dostępnych sieci odszukaj swoją sieć WiFi, rozgłaszaną przez router HomeBox (fabryczna nazwa powinna mieć postać: "T-Mobile_Swiatlowod_XXXX"), następnie wciśnij "OK" na pilocie i kliknij opcję "Zapomnij sieć";
4. Następnie wróć do punktu nr 2 - odszukaj ponownie tę samą sieć WiFi i kliknij na niej "OK", w celu ponownego połączenia. Potem wprowadź ponownie hasło do sieci, po czym połączenie powinno zostać przywrócone.
-
W tej chwili nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad takim rozwiązaniem.
-
Telewizja MagentaTV działa poprawnie w połączeniu z naszym Internetem Światłowodowym. Jeśli jeszcze go nie masz zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty i dostępności usługi na stronie.
-
Pakiet MagentaTV możesz zmienić w każdej chwili z pomocą konsultanta Infolinii (tel. 602900000, opłata za połączenie zgodna z cennikiem) lub podczas wizyty w salonie. Zmiana pakietu na wyższy zostanie zrealizowana natychmiast, zmiana pakietu na niższy zostanie zrealizowana w dniu wystawienia kolejnej faktury.
-
Jeśli kupujesz MagentaTV wraz z Internetem światłowodowym to cały proces instalacji i aktywacji jest przeprowadzany przez Montera podczas jednej wizyty. Jeśli kupujesz usługę do posiadanego już Internetu światłowodowego od T-Mobile to w przypadku zakupu w kanale zdalnym sprzęt dostarczany jest przez kuriera, a w przypadku zakupu w sklepie T-Mobile dekoder otrzymasz na miejscu. W obu przypadkach dostarczamy instrukcję jak dokonać podłączenia urządzenia. Instrukcja dostępna jest też w formie video na stronie.
-
Dekoder jest nieodpłatnie użyczany na czas trwania Umowy, a po jej wygaśnięciu należy nam go zwrócić. W każdej chwili będziesz mógł przedłużyć umowę i dalej korzystać z tego urządzenia
-
Logujesz się za pomocą adresu e-mail, który podałeś nam podczas zakupu MagentaTV (znajdziesz go również na swojej Umowie) oraz hasła, które wyślemy Ci na Twój numer kontaktowy, w dniu zaplanowanej wizyty Montera.
Możesz również zalogować się za pomocą kodu jednorazowego, który wygenerujesz sam podczas logowania się do dekodera. Wystarczy, że wybierzesz opcję „Użyj jednorazowego kodu”. Kod wyślemy na Twój adres e-mail, który podałeś nam podczas zakupu MagentaTV.
-
Aby wygenerować lub zresetować hasło, wyślij z numeru telefonu podanego w procesie sprzedaży SMS na numer 696 800 800 wpisując w treści Twój numer usługi TV oraz RESET (przykład: TV1234567 RESET). Numer usługi znajdziesz na swojej Umowie.
-
Usługa MagentaTV działa wyłącznie z Internetem światłowodowym od T- Mobile i tylko w takim połączeniu dajemy gwarancję poprawnego działania oraz dostępności wszystkich kanałów TV, które otrzymałeś w pakiecie. Zalecamy do prawidłowego działania usługi podłączyć dekoder z routerem korzystając przewodu Ethernet. Zapewni to szybki i stabilny transfer danych.
-
Komunikat "Brak Subskrypcji" oznacza, że ten kanał jest niedostępny w wykupionym przez Ciebie pakiecie. W każdej chwili możesz zmienić posiadany pakiet z pomocą konsultanta Infolinii (tel. 602900000, opłata za połączenie zgodna z cennikiem). Zmiana pakietu na wyższy zostanie zrealizowana natychmiast, zmiana pakietu na niższy zostanie zrealizowana w dniu wystawienia kolejnej faktury.
-
Rezygnacja z usługi Internetu światłowodowego oznacza również zakończenie świadczenia usługi MagentaTV.
-
Po zakończeniu promocji, kanały, które były dostępne w ramach oferty specjalnej zostaną zablokowane. Jeśli chcesz zmienić pakiet i mieć dostęp do większej ilości programów zadzwoń do nas pod numer 60290000 lub przyjdź do dowolnego sklepu T-Mobile.
-
Pamiętaj, że pilot z zestawu łączy się z dekoderem poprzez system Bluetooth i może wymagać ponownego sparowania. Aby wymusić ponowne parowanie skieruj pilot w stronę dekodera i przytrzymaj jednocześnie Domek i Strzałkę w lewo, aż zacznie migać czerwona dioda na pilocie.
Pilot może nie działać również z powodu słabych baterii. Wymień baterie na nowe.
-
Dekoder MagentaTV działa bez konieczności logowania się na konto Google, ale zalecamy takie rozwiązanie, żeby w pełni korzystać z funkcji Android Box i dostępnych aplikacji.
-
Masz możliwość zakupu do maksymalnie dwóch dodatkowych dekoderów TV.
Z ofertą Multiroom możesz zapoznać się tutaj. Jeśli chcesz kupić ofertę Multiroom zadzwoń do nas pod numer 60290000 lub przyjdź do dowolnego sklepu T-Mobile.
-
Postępuj zgodnie z instrukcją obsługi, dostępną tutaj.
-
Jeśli chcesz, aby dekoder włączał się szybciej warto zmienić ustawienia trybu oszczędzania.
Jak zmienić tryb oszczędzania energii?
1. Wejdź do menu dekodera;
2. Wybierz ustawienia (koło zębate po lewej stronie ekranu);
3. Następnie wybierz: Ustawienia ogólne urządzenia > Ustawienia urządzenia > Oszczędzanie energii > Aktywny tryb gotowości;
4. Zatwierdź wybór > przycisk na pilocie OK Dzięki aktywnemu czuwaniu Twój dekoder po włączeniu szybciej wybudzi się ze stanu czuwania.
-
Dioda na dekoderze wskazuje, czy urządzenie jest aktywne i czy posiada połączenie z Internetem Jeśli nie świeci – dekoder nie jest włączony. Jeśli miga – jest włączony, ale bez dostępu do Internetu. Jeśli świeci światłem ciągłym – dekoder jest włączony, ma dostęp do Internetu i jest gotowy do pracy.
-
Postępuj zgodnie z instrukcją.
-
MagentaTV to tradycyjna telewizja w nowoczesnym wydaniu. To najpopularniejsze kanały i najwyższej jakości rozrywka dla całej rodziny.
Daj nam znać, pomożemy Ci w wyborze najlepszej oferty
Dziękujemy!
Doradca Biznesowy wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Dziękujemy!
Twoje poprzednie zgłoszenie zostało już przyjęte. Skontaktujemy się wkrótce.
Przetwarzanie danych
Zgadzam się na otrzymywanie od T-Mobile głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail, aplikacje mobilne, IVR) reklam T-Mobile przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących.
Zapoznałam/em się z Klauzulą informacyjną.
Klauzula informacyjna
- Administratorem Państwa danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "RODO"), jest T-Mobile Polska S.A z siedzibą w Warszawie ulica Marynarska 12, 02-674 Warszawa (dalej: "T-Mobile").
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane:
- W celu otrzymywania od T-Mobile głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail, aplikacje mobilne, IVR) reklam T-Mobile przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w wyżej wymienionym celu do czasu wycofania przez Państwa zgody;
- W celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (jakim jest dochodzenie i obrona przed roszczeniami), tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przez czas niezbędny do dochodzenia roszczeń, przez czas przedawnienia roszczeń lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być:
- upoważnieni pracownicy i współpracownicy T-Mobile;
- upoważnieni pracownicy i współpracownicy podwykonawców w T-Mobile;
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
- T-Mobile przekazuje dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy tylko wtedy, gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
- współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych;
- stosowanie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską ;
- stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
- W celu udostępniania Państwu reklam T-Mobile w niektórych przypadkach wykorzystuje profilowanie, tj. dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych T-Mobile ocenia wybrane czynniki w celu dopasowania treści do Państwa indywidualnych preferencji i zainteresowań.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- T-Mobile powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można kontaktować się:
- pod adresem: iod@t-mobile.pl
- listownie na adres:
T-Mobile Polska S.A.
Ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa
Z dopiskiem: "Inspektor Ochrony Danych Osobowych"
- Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w trybie i na zasadach przewidzianych w przepisach prawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Nie są Państwo zobowiązani do ich podania. Jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości skontaktowania się z Państwem i przedstawienia oferty produktów i usług T-Mobile.































































































































