Aby mieć pełen dostęp do serwisu proponujemy zarejestrować się do Mój T-Mobile . Dzięki temu będziesz mógł zarządzać wszystkimi numerami, jakie masz aktywne w naszej sieci.
WięcejZaloguj się do bezpłatnego serwisu Mój T-Mobile i wybierz zakładkę Moja taryfa lub kliknij TU.
Jest kilka sytuacji, w których możesz się z tym spotkać.
WięcejWystarczy, że zalogujesz się do serwisu Mój T-Mobile i wybierzesz zakładkę Moje dane i następnie Twoja karta SIM lub klikniesz TU.
W telefonie wpisujesz w przeglądarce internetowej adres m.iboa.pl , uzyskujesz dostęp do swojego konta abonenckiego bezpłatnie na terenie kraju.
Więcej o mobilnym serwisie przeczytasz TU.
Możesz zmienić swój adres korespondencyjny w serwisie Mój T-Mobile wybierając zakładkę Moje dane lub klikając TU.
Możesz zmienić swój adres korespondencyjny w serwisie Mój T-Mobile wybierając zakładkę Moje dane lub klikając TU.
Tak. Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu iBOA i wybierzesz zakładkę Moje dane > Aneks do umowy.
Zaloguj się do serwisu Mój T-Mobile i wybierz zakładkę Płatności lub kliknij TU.
Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu Mój T-Mobile i wybierzesz zakładkę Płatności > Historia faktur z ostatnich 18 miesięcy lub klikniesz TU.
Zaloguj się do serwisie Mój T-Mobile i wybierz zakładkę Płatności, następnie Forma płatności, kliknij zmień oraz Dalej, podaj numer konta bankowego oraz nazwę banku.
WięcejJak mogę się dowiedzieć, że mogę już korzystać z taryf Jump ProFirma po zakupie nowej karty SIM lub przedłużeniu umowy.