Pierwsza faktura po zawarciu lub zmianie umowy
Wyższe opłaty na fakturze mogę być spowodowane zawarciem lub zmianą dotychczasowej umowy.
Z artykułu dowiesz się:
Pierwsza faktura po zawarciu nowej umowy
Na pierwszej fakturze po aktywacji Twojego numeru (lub przeniesieniu numeru od innego operatora) znajdziesz następujące opłaty:
- opłatę abonamentową naliczoną z góry za pełny okres rozliczeniowy
- opłatę abonamentową naliczoną proporcjonalnie za okres od dnia aktywacji Twojej umowy do wystawienia faktury, np. jeśli Twój numer aktywowaliśmy 15.05, a pierwszą fakturę wystawimy 25.05, to za okres 15.05-24.05 (czyli za 10 dni) naliczymy jedynie proporcjonalną opłatę
- jednorazową opłatę aktywacyjną za przyłączenie do sieci (opłata wynika z regulaminu oferty, w ramach której zawarłeś Umowę)
Opłatę abonamentową naliczoną z góry za pełny okres rozliczeniowy znajdziesz w Sekcji A1 „Abonamenty i opłaty cykliczne”. Opłatę abonamentową naliczoną proporcjonalnie oraz opłatę za przyłączenie do sieci znajdziesz w Sekcji A2 „Naliczenia dodatkowe”.
Pierwsza faktura po zmianie umowy
Na pierwszej fakturze po zmianie warunków Umowy (np. po zawarciu Aneksu do Umowy) znajdziesz następujące opłaty:
- nową opłatę abonamentową naliczoną z góry za pełny okres rozliczeniowy
- nową opłatę abonamentową naliczoną proporcjonalnie za okres od dnia zmiany warunków Umowy do wystawienia faktury
- proporcjonalny zwrot poprzedniego abonamentu za okres od dnia zmiany warunków Umowy do wystawienia faktury
Opłaty abonamentowe naliczone proporcjonalnie znajdziesz w Sekcji A2 „Naliczenia dodatkowe”.
Czy ten artykuł był pomocny?