Regulamin korzystania z serwisu „Dodaj Do Rachunku” (DLA SKLEPU GOOGLE PLAY) oferowanego przez T-Mobile Polska S.A.

  1. Definicje
    1. Aplikacje Android – aplikacje oparte o oprogramowanie Android, które mogą być pobrane ze Sklepu Google Play na Urządzenie;
    2. Google - Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA;
    3. Klient T-Mobile – abonent będący stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z T-Mobile Polska w systemie abonamentowym oraz korzystający z Serwisu „Dodaj do rachunku” (dla Sklepu Google Play);
    4. Treści Cyfrowe – treści nie będące Aplikacjami Android, np. elektroniczne książki, elektroniczne czasopisma, pliki video, pliki muzyczne, gry;
    5. Deweloper – podmiot dokonujący sprzedaży Aplikacji Android lub Treści Cyfrowych w Sklepie Google Play;
    6. Serwis – umożliwienie Klientom T-Mobile dokonywania płatności za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe poprzez dodanie należnej kwoty za zakup na fakturze T-Mobile Polska dokumentującej świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Klienta T-Mobile, jako opłaty za świadczenia osób trzecich;
    7. Sklep Google Play – serwis utworzony i zarządzany przez Google, w ramach którego oferowane są przez Deweloperów Aplikacje Android i Treści Cyfrowe, zwany też Sklepem Play. Nazwa serwisu może zostać zmieniona przez Google;
    8. Urządzenie – każde urządzenie z kartą SIM T-Mobile Polska, które obsługuje system operacyjny Android i posiada preinstalowaną aplikację Sklepu Google Play.
  2. Zasady oferowania Serwis
    1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady i zakres działania Serwisu, uruchomionego przez T-Mobile Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa, zarejestrowanego w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w XIII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem rejestrowym KRS 0000391193, NIP 526-10-40-567, REGON 011417295, o kapitale zakładowym w wysokości 471 mln PLN wpłaconym w całości (zwanym dalej T-Mobile Polska).
    2. Osobami uprawnionymi do skorzystania z Serwisu są Klienci T-Mobile
  3. Zasady korzystania z Serwisu
    1. Poprzez skorzystanie z Serwisu, Klient T-Mobile ma możliwość dodania do swojej faktury za usługi telekomunikacyjne kwoty płatności za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe zakupione w Sklepie Google Play.
    2. Serwis dostępny jest dla Klientów T-Mobile korzystających z Urządzenia z systemem operacyjnym Android w wersji od 2.2 do aktualnej oraz z preinstalowaną aplikacją Sklep Google Play.
    3. Skorzystanie z Serwisu oznacza każdorazową akceptację niniejszego Regulaminu, dostępnego na stronie www.t-mobile.pl.
    4. Skorzystanie z Serwisu przez Klienta T-Mobile wymaga:
      1. połączenia Klienta T-Mobile z siecią telekomunikacyjną T-Mobile Polska. Korzystanie z Serwisu jest również możliwe w roamingu międzynarodowym, pod warunkiem włączonej transmisji danych w Urządzeniu;
      2. wejścia do aplikacji Sklep Google Play i wyboru płatnych Aplikacji Android lub Treści Cyfrowych;
      3. wyboru formy płatności „Dopisz do rachunku T-Mobile”;
      4. postępowania zgodnie ze wskazówkami Google.
    5. Pierwsze skorzystanie z Serwisu przez Klienta T-Mobile, skorzystanie po raz pierwszy na nowym Urządzeniu oraz skorzystanie po raz pierwszy po uprzednim wyjęciu karty SIM z Urządzenia, wymaga połączenia z siecią telekomunikacyjną T-Mobile Polska.
    6. Podczas pierwszego skorzystania z Serwisu przez Klienta T-Mobile, skorzystania po raz pierwszy na nowym Urządzeniu oraz skorzystania po uprzednim wyjęciu karty SIM z Urządzenia, do Klienta T-Mobile wysyłany jest automatycznie darmowy SMS z numeru 80332, dzięki któremu jest możliwość połączenia ze sobą informacji o numerze MSISDN Klienta T-Mobile oraz jego loginie w Sklepie Google Play.
    7. Serwis nie jest dostępny dla Klientów T-Mobile, którzy mają:
      1. aktywną blokadę na korzystanie z Serwisu (wynikającą np. z posiadanej taryfy w T-Mobile Polska);
      2. zablokowane/zawieszone korzystanie z usług telekomunikacyjnych w T-Mobile Polska;
      3. nieaktywną kartę SIM T-Mobile Polska;
      4. aktywną blokadę połączeń wychodzących w T-Mobile Polska;
      5. przekroczony miesięczny limit korzystania z Serwisu, ustalony dla każdego numeru MSISDN Klienta T-Mobile. Klient T-Mobile może uzyskać informację o kwocie limitu w Biurze Obsługi Abonenta lub obowiązującym go cenniku.
    8. Niezależnie od opłat związanych z płatnościami za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe, pobierana będzie również opłata za transmisję danych zgodnie z taryfą, z jakiej korzysta Klient T-Mobile. W przypadku korzystania z roamingu międzynarodowego, do opłaty za transmisję danych może zostać doliczona opłata za roaming według obowiązującego Klienta T-Mobile cennika usług telekomunikacyjnych.
    9. Klient T-Mobile ma możliwość zdefiniowania na swoim koncie w Sklepie Google Play hasła zabezpieczającego przed nieautoryzowanymi zakupami.
    10. Klient T-Mobile może aktywować blokadę korzystania z Serwisu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Abonenta lub w serwisie iBOA i miBOA.
    11. Informacje o płatności za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe znajdują się na fakturze T-Mobile Polska, dokumentującej świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Klienta T-Mobile, jako opłaty za świadczenia osób trzecich, dla numeru MSISDN, z którego dokonano płatności za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe. Informacja o płatności za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe dokonane w danym okresie rozliczeniowym, może być zawarta na fakturze telekomunikacyjnej za kolejny okres rozliczeniowy.
    12. Klient T-Mobile jest zobowiązany do terminowej zapłaty na wskazany numer rachunku bankowego całej kwoty z tytułu płatności za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe.
    13. W przypadku dokonania przez Klienta T-Mobile zwrotu zakupionych w Sklepie Google Play Aplikacji Android lub Treści Cyfrowych (zgodnie z zasadami obowiązującymi w Sklepie Google Play), T-Mobile Polska zwróci Klientowi T-Mobile należną opłatę najpóźniej w następnym cyklu rozliczeniowym licząc od dnia dokonania zwrotu.
    14. T-Mobile Polska nie jest sprzedawcą ani licencjodawcą Aplikacji Android i Treści Cyfrowych, a informacje o opłatach za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe zawarte na fakturze T-Mobile dokumentującej świadczenie usług telekomunikacyjnych, jako opłaty za świadczenia osób trzecich, nie stanowią elementu faktury w rozumieniu przepisów podatkowych (z wyłączeniem przypadków, w których T-Mobile Polska jest również Deweloperem). Aby uzyskać rachunek lub fakturę VAT za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe, należy zwrócić się do Dewelopera.
  4. Reklamacje
    1. Reklamacje dotyczące świadczenia usług telekomunikacyjnych, działania Serwisu oraz naliczania płatności za Aplikacje Android i Treści Cyfrowe na fakturze Klienta T-Mobile, mogą być wnoszone w sposób i na warunkach opisanych we właściwym dla Klienta TMobile regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych.
    2. Reklamacje mogą być wnoszone pisemnie na adres: T-Mobile Polska S.A., ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa, pisemnie w punktach sprzedaży sieci T-Mobile Polska, telefonicznie w Biurze Obsługi Abonenta, drogą elektroniczną na adres boa@t-mobile.pl.
    3. T-Mobile Polska nie rozpatruje reklamacji dotyczących Sklepu Google Play, Aplikacji Android i Treści Cyfrowych. Powinny one być kierowane do Dewelopera lub Google.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2020 r.