Z Bramki Multimedialnej i Bramki Sponsorowanej możesz korzystać również poprzez dostęp skryptowy zgodnie z instrukcją poniżej.
Należy wywołać jeden z adresów, odpowiednio: http://www.t-mobile.pl/msg/api/do/tinker/sponsored dla Bramki Sponsorowanej
i http://www.t-mobile.pl/msg/api/do/tinker/omnix dla Bramki Multimedialnej.
Uzupełniony o wszystkie podane niżej parametry:
- success- URL przekierowania w przypadku sukcesu wysyłki;
- failure - URL przekierowania w przypadku błędu wysyłki;
- login - login konta nadawcy (np 48602602602);
- password - hasło konta nadawcy
- number - numer telefonu odbiorcy wiadomości, w formacie z kodem kraju;
- message - treść wiadomości
- mms - czy wysłać wiadomość jako MMS (wartość inna niż true oznacza wysyłkę jako SMS);
Przykładowe wywołanie dla Bramki Multimedialnej:
"http://www.t-mobile.pl/msg/api/do/tinker/omnix?message=Test_API&number=602602602&password=123456&login=48602602602&failure=http://www.t-mobile.pl&success=http://rozrywka.t-mobile.pl&mms=false"
Powrót z wywołania następuje na adres podany w wywołaniu (zależnie od statusu zlecenia wysyłki), z dodanymi następującymi parametrami:
- X-ERA-error - komunikat o błędzie wysyłki (kody błędów zostały opisane poniżej);
- X-ERA-counter - ilość wiadomości pozostała do wykorzystania, tylko dla Bramki Sponsorowanej;
- X-ERA-tokens - ilość żetonów pozostała do wykorzystania, tylko dla Bramki Omnix;
- X-ERA-cost - ilość żetonów zużytych do wysłania wiadomości, tylko dla Bramki Omnix;
Wyodrębnione są następujące kody błędów:
- 0 - wysyłka bez błędu
- 1 - awaria systemu
- 2 - użytkownik nieautoryzowany
- 3 - dostęp zablokowany
- 5 - błąd składni
- 7 - wyczerpany limit
- 8 - błędny adres odbiorcy
- 9 - wiadomość zbyt długa
- 10 - brak wymaganej liczby żetonów