Nie wiesz? Zadzwoń do naszych specjalistów!

Krzysztof Sagański

Nasza specjalistyczna infolinia o nazwie Tech Desk działa już od 1,5 roku. Przez ten czas zebraliśmy bezcenne doświadczenie i pogłębiliśmy naszą wiedzę. Z serwisu Tech Desk korzysta coraz więcej osób, nie tylko klientów naszej sieci. Już teraz nasi specjaliści pomagają również na T-Mobile Trendy!
Pod numerem Tech Desku (*7242 - 2,46 zł za minutę) dyżurują konsultanci wyróżniający się dużą wiedzą techniczną i wyjątkową umiejętnością wyjaśniania, diagnozowania i rozwiązywania problemów, jakie napotykają użytkownicy nowoczesnych urządzeń i technologii.

Z końcem 2013 r. uruchomiliśmy drugi numer telefonu do serwisu Tech Desk: 708 477 242. Można się do nas dodzwonić od każdego operatora.
Dla wygody klienta Pojawiające się na rynku nowości techniczne, urządzenia, systemy operacyjne i aplikacje różnią się od siebie istotnymi szczegółami. Obsługa i konfiguracja urządzeń, takich jak smartfony czy tablety, wymaga coraz bardziej specjalistycznej wiedzy. Smartfon i tablet ma ułatwiać życie, ma być intuicyjny i przyjemny w obsłudze.

Czasami nie mamy ochoty zgłębiać tajników nowych technologii i chcemy po prostu korzystać z ich praktycznych możliwości jak najszybciej.
Kiedy zatem pojawiają się problemy, chętnie zwracamy się po fachową pomoc. Specjaliści Tech Desk na T-Mobile Trendy! Od niedawna specjaliści z Tech Desk odpowiadają też bezpośrednio na pytania użytkowników T-Mobile Trendy! Wystarczy zostawić swoje pytanie w Komentarzach, a Konsultant T-Mobile odpowie na nie najszybciej jak to możliwe.

Wychodząc naprzeciw takim potrzebom naszych klientów, uruchomiliśmy infolinię obsługową, którą nazwaliśmy Tech Desk. Głównym kryterium wyboru osób do zespołu Tech Desk była duża wiedza techniczna, ale nie tylko. Patrzyliśmy również na to, jak konsultanci prowadzą rozmowy, i jakie mają podejście do klienta. Ważnym atutem była też umiejętność obsługi w języku angielskim. Konsultanci z zespołu Tech Desk ciągle pogłębiają swoją wiedzę, żeby nadążać za pojawiającymi się nowościami. Dlatego chętnie korzystamy z certyfikowanych szkoleń z obsługi sprzętu, jakie proponują nam przedstawiciele największych producentów – mówi Kamil Pipski, Kierownik Zespołu Tech-Desk.

Staramy się w sposób innowacyjny i nowoczesny podchodzić do pomocy, jaką udzielamy. Od końca maja 2014 r. trwają testy nad aplikacją Zdalny Konfigurator, która umożliwi zdalną konfigurację telefonów, tabletów oraz komputerów. Jako jedyny operator będziemy oferować taką pomoc dla klienta. 



Nietypowe pytania

Wygląda na to, że polubiliście naszą specjalistyczną infolinię. Świadczą o tym nie tylko wyniki przeprowadzonego badania, lecz także rosnąca popularność Tech Desku widoczna we wzroście liczby połączeń. Najczęście pytacie o: Routery – konfiguracja, Internet mobilny i stacjonarny - konfiguracja, Monitoring domowy – kamery w domu, Windows – konfiguracja, aplikacje, oprogramowanie, Telefony – konfiguracja, aplikacje, oprogramowanie, Domowy sprzęt multimedialny - konfiguracja.

Popularnym tematem jest również kłopot z podłączeniem telefonu do fabrycznych instalacji głośnomówiących w samochodach różnych marek. Zdarzają się też mniej konwencjonalne przypadki: – Zadzwonił przykładowo klient z prośbą o pomoc przy konfiguracji kosiarki do trawy. Była to wyjątkowa kosiarka z miejscem do włożenia karty SIM. Nasz konsultant wzorowo poradził sobie z tym wyzwaniem – opowiada Kamil Pipski.
pomoc
technologie
tech desk