Czy wiesz jak prosto sprawdzić bieżące połączenia?

KJ

Nie wiesz ile darmowych minut już wykorzystałeś ani jakie usługi masz włączone, jaka kwota widnieje na ostatniej fakturze, a może chcesz sprawdzić historię połączeń – na te i inne pytania uzyskasz odpowiedź bez potrzeby dzwonienia gdziekolwiek.
Co kryje się za tajemniczym zestawieniem liter – MiBOA? Coś niezwykle przydatnego i bardzo prostego w obsłudze – mobilna wersja Internetowego Biura Obsługi Abonenta. Podejdźmy do niego praktycznie i znajdźmy odpowiedź na pytanie: "do czego może się przydać?"

Dzięki MiBOA możecie sprawdzić, ile minut już wykorzystaliście w danym okresie rozliczeniowym i ile aktualnie macie do zapłacenia. Możecie także zobaczyć, jakie usługi macie aktywowane, a także włączać i wyłączać dodatkowe usługi i korzystać z pakietów obniżających koszty połączeń czy dostępu do sieci przez komórkę.

MiBOA pozwoli wam też kontrolować dokonywane za telefon płatności. Sprawdzicie kwoty widniejące na trzech waszych ostatnich fakturach, numer konta, na który powinniście dokonywać wpłat. Dowiecie się także, czy wasza ostatnia wpłata już do nas dotarła.

Aby zaspokoić swoją ciekawość, nie musicie ani nigdzie dzwonić, ani mieć pod ręką komputera podłączonego do sieci – wszystko jest w waszym telefonie.



Dzięki MiBOA możliwa jest bieżąca kontrola aktywnych usług dodatkowych.

MiBOA jest serwisem internetowym, a nie aplikacją instalowaną w komórkach. Jeśli kupiliście telefon w naszej sieci, macie wszystko, co potrzebne do jego używania.

Z zalet MiBOA możecie korzystać za darmo na terenie Polski. Abonenci nie ponoszą kosztów transmisji danych. Wyjątkiem jest korzystanie z MiBOA za pomocą mobilnej przeglądarki Opera Mini, które wiąże się z naliczaniem opłat za transmisję danych.

Korzystanie z MiBOA nie wymaga także aktywacji. Aby skorzystać z serwisu, wystarczy wpisać adres m.iboa.pl w przeglądarce telefonu. Po nawiązaniu połączenia serwis rozpoznaje numer telefonu i na podstawie jego identyfikacji wyświetla treść dostosowaną do ustawień waszego konta.

Jeżeli zdarzy się, że system nie rozpoznaje waszego numeru telefonu to prawdopodobnie macie zainstalowaną Operę Mini lub korzystacie z połączenia WiFi. Sprawdźcie co zrobić w tej sytuacji.

Wyjątkiem jest korzystanie z MiBOA za pomocą mobilnej przeglądarki Opera Mini, wiążące się z naliczaniem opłat za transmisję danych. Opera Mini jest instalowana w niektórych telefonach.
                                                    Lista aparatów z przeglądarką Opera Mini
Nokia C2-01 Nokia 8800 Gold Arte Nokia 6288 Samsung E250
Nokia C1-01 Nokia 2330 classic Nokia 6131 Samsung J600E
Nokia X2-00 Nokia 5130 Xpress Music Nokia 5233 Samsung J700
Nokia C3-00 Nokia 8800 Carbon Arte Samsung KE970 Shine Samsung F250
Nokia 6303i classic Nokia 6280 Samsung D900 Samsung M150
Nokia 7230 Nokia 6300 Samsung D900i Sony Ericsson K550i
Nokia 2220 slide Nokia 7510 Samsung U600 Sony Ericsson W200i
Nokia 3720 classic Nokia 6500 classic Samsung D880 Sony Ericsson W610i
Nokia 7020 Nokia 6500 slide Nokia 2630 Sony Ericsson K510i
Nokia 6700 classic Nokia 5310 Nokia 2600 Sony Ericsson K750i
Nokia 6303 classic Nokia 8600 Luna Sagem my511X Sony Ericsson W810i
Nokia 2700 classic Nokia 5300 Sagem my721X
  
Sami się przekonajcie, co możecie załatwić bez konieczności udawania się do jednego z naszych salonów.

Poniżej możecie obejrzeć dwa filmy, które informują, i pokazują w praktyce, jak poprzez MiBOA możecie aktywować różne taryfy i usługi. Sprawdźcie jakie to proste!

<div id="playnav-curvideo-description-container"> <div id="playnav-curvideo-description" dir="ltr"><em>Zapraszamy Was do obejrzenia dwóch filmów, które pokażą Wam jak dzięki MiBOA aktywować możecie nowe usługi i taryfy, oraz jak sprawdzić bieżące koszty. </em></div> </div> <p><em>

Pobierz aplikację MiBOA na swój telefon! Zobacz jak łatwa w obsłudze jest ta aplikacja!</em></p>
iboa
połączenia
mobilne biuro obsługi abonenta
boa
faktury
koszty
bieżące koszty
biuro obsługi abonenta