Wybierz ofertę dla siebie
Pokaż ceny brutto
Nothing Found
No tariffs are available for the selected loyalty period, please choose another loyalty option.
W pakiecie taniej!
Kup dwa nowe numery lub przenieś numery do T-Mobile w ofercie „M Nielimitowana” lub "L Nielimitowana"! Pierwszy abonament dostaniesz z 3 miesiącami za 0 zł z rabatami, a drugi z 6 miesiącami za 0 zł z rabatami!
Roaming w UE i na Świecie
W Unii Europejskiej, korzystasz z połączeń, SMS-ów, MMS-ów na takich samych warunkach jak w Polsce. Z internetu możesz korzystać w ramach swojego limitu danych w UE – te limity różnią się w zależności od oferty, którą posiadasz. Swój limit GB możesz kontrolować w aplikacji mobilnej Mój T-Mobile. Jeśli jedziesz poza Unię Europejską, możesz skorzystać z szerokiego wachlarza pakietów Travel & Surf, które w prosty sposób aktywujesz w aplikacji.
5G
Czy już mogę doświadczyć 5G?
- Sprawdź czy jesteś w zasięgu sieci 5G: Mapa zasięgu 5G
- Czy masz urządzenie obsługującą tę technologię: Lista urządzeń 5G
- Z technologii 5G mogą korzystać klienci: taryf abonamentowych (ofertowanych od września 2019 r), którzy aktywowali 5G przed końcem czerwca 2021 r., taryf abonamentowych 5G (dot. obecnych, jak i nowych klientów), szczegóły oferty na stronie, wszyscy klienci biznesowi posiadający taryfę Magenta Biznes, a także klienci korporacyjni, taryf GO! w T-Mobile na kartę, którzy mają aktywną ofertę GO! L, GO! M+UA lub GO! M.
- Masz kartę uSIM/eSIM.
- Masz włączoną usługę 5G w ustawieniach swojego urządzenia.
- Masz wyłączony tryb oszczędzania energii w urządzeniu.
Czym jest sieć 5G?
- 5G to skrót od 'piątej generacji' technologii sieci bezprzewodowych. Działa precyzyjniej niż jej poprzednicy, co skutkuje większą przepustowością i szybszym transferem danych. Stwarza to możliwość szybszego pobierania, płynniejszego przesyłania strumieniowego oraz uczestnictwa w bardziej responsywnych i niezawodnych doświadczeniach online, nawet w miejscach o dużym natężeniu ruchu sieciowego.
- 5G sprawia, że nasze życie staje się prostsze, wygodniejsze i pomaga nam podnosić jakość funkcjonowania w niemal każdym cyfrowym obszarze.
Czy telefony 4G działają w sieci 5G?
- Aby uzyskać dostęp do sieci 5G, musisz posiadać telefon obsługujący technologię 5G. Starsze urządzenia 4G bez nie będą łączyć się z sieciami 5G. Z 5G Bardziej skorzystasz z dowolnego urządzenia 5G kupionego w T-Mobile.
Czy sieć 5G jest dostępna na obszarze sieci 4G?
- Sieci 4G i 5G oferują oddzielny zasięg, ale w wielu miejscach będziesz mieć zasięg zarówno 4G, jak i 5G za pomocą urządzenia 5G. Możesz sprawdzić naszą mapę zasięgu 5G
Czy mogę używać telefonu 5G w sieci 4G?
- Oczywiście, że tak! Telefony obsługujące 5G mogą korzystać zarówno z technologii 4G, jak i 5G.
Kiedy 4G zostanie wycofane?
- 5G nie likwiduje sieci 4G. W rzeczywistości będą one współistnieć i współpracować ze sobą, a na początku, korzystać z podobnej infrastruktury telekomunikacyjnej i technologii. Telefony i inne urządzenia obsługujące 5G mogą w rzeczywistości korzystać zarówno z 4G, jak i 5G.
Gdzie dostępna jest sieć 5G?
- Sprawdź mapę zasięgu 5G gdy znajdziesz się w zasięgu 5G Bardziej Twój telefon pokaże prostą ikonę 5G w prawym górnym rogu ekranu. Możesz również sprawdzić naszą mapę zasięgu 5G, aby zobaczyć przewidywany zasięg według lokalizacji lub pod określonym adresem
Które telefony 5G są w sprzedaży?
- Sprawdź naszą aktualną ofertę telefonów z 5G: Lista urządzeń 5G
Czy 5G jest bezpieczne dla zdrowia?
- Wszystkie zlokalizowane w Polsce instalacje telekomunikacyjne, są całkowicie bezpieczne i działają zgodnie z obowiązującą normą. Dostępne są również setki badań potwierdzających, że technologia 5G jest dla ludzi całkowicie bezpieczna. Stacje bazowe 5G, z racji swoich parametrów, co prawda trzeba stawiać gęściej, ale też działają ze znacznie mniejszą mocą
Wypróbuj przez 30 dni
Jakie oferty mają 30 dniowy okres próbny?
- Z okresu na próbę dostępna jest dla wszystkich klientów indywidualnych na dowolną usługę (abonament komórkowy, internet domowy, mobilny i światłowodowy, telewizję).
Gdzie mogę dokonać zwrotu i złożyć formularz rezygnacyjny?
- Jeżeli zawarłeś umowę bez urządzenia możesz odstąpić kontaktując się z nami w dowolnym kanale sprzedaży.
- Jeśli umowa została zawarta w sklepie stacjonarnym, urządzenie musi być zwrócone w tym samym punkcie, wraz z podpisanym formularzem odstąpienia od umowy.
- Jeśli umowa została zwarta w kanale zdalnym, tzn. kupiona na stronie internetowej lub na infolinii, wówczas zwrot musi nastąpić na adres T-Mobile: Centrum Logistyczne, ul. Poznańska 251, 05-850 Ołtarzew, Sekcja Zwrotów. Darmowe zwroty kurierem dla nowych umów (zawartych od 17 czerwca 2024) dla Klientów indywidualnych: Prawo do odstąpienia od umowy w kanale zdalnym.
Czy okres próbny dotyczy tylko ofert bez urządzenia?
- Nie – okres próbny dotyczy zarówno ofert bez urządzenia jak i ofert z urządzeniem.
Czy urządzenie może być rozpakowane?
- Tak.
Jakie ślady użytkowania może nosić urządzenie, aby zostało przyjęte?
- Urządzenie musi być zwrócone bez pomniejszenia jego wartości. Oznacza to m.in., że Urządzenie musi zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu producenta zawierającym wszystkie elementy, które Abonent otrzymał przy zakupie, a w szczególności kartę gwarancyjną, płyty CD z aplikacjami, ładowarkę, materiały informacyjne, inne akcesoria dodatkowe. Karta SIM może być wyłamana z obudowy, ale nie może być uszkodzona.
Czy mogę zwrócić telefon, który ma porysowaną szybkę lub obudowę?
- Urządzenie nie może mieć żadnych uszkodzeń mechanicznych, np.: pęknięcia, stłuczenia, widoczne rysy nie są akceptowane. Tego typu szkody są kierowane do serwisu do wyceny kosztów naprawy.
Czy opcja na próbę dostępna jest także w ofercie z przeniesienim numeru?
- Tak. Do momentu, w którym docelowy numer nie jest przeniesiony klient może korzystać z numeru tymczasowego. Może zrezygnować zanim numer docelowy zostanie przeniesiony, wówczas wniosek o przeniesieniu numeru także musi zostać anulowany. Jeśli odstąpienie od umowy nastąpi po przeniesieniu numeru(zachowując termin 30 dni od podpisania umowy) klient może zachować swój numer, przenosząc go np.: na ofertę na kartę.
Od kiedy liczone jest 30 dni?
- Dzień podpisania umowy jest pierwszym dniem okresu próbnego.
Czy zostaną mi zwrócone poniesione koszty?
- Tak. Po przyjęciu zwrotu klient otrzyma zwrot kosztów poniesionych za urządzenie na start, a w ciągu 14 dni dokonywana jest korekta faktury.
- W przypadku, gdy w trakcie okresu próbnego Klient korzystał z usług nie objętych Abonamentem (np. połączenia Premium, połączenia międzynarodowe) – takie koszty nie są zwracane.
Przeniesienie numeru
Czy mogę przenieść swój obecny numer do T-Mobile od innego operatora?
- Oczywiście, możesz przenieść swój numer telefonu do T-Mobile. Wniosek o przeniesienie możesz złożyć już na 365 dni przed końcem umowy u obecnego operatora, a wszystkimi formalnościami (np. wypowiedzeniem umowy) zajmiemy się za Ciebie!
Ile trwa przeniesienie numeru do T-Mobile?
Przenosząc do nas numer sam wybierasz termin przeniesienia numeru. Jeśli posiadasz umowę terminową możesz wybrać jedną z trzech dostępnych opcji przeniesienia:
- w wybranym przez Ciebie dniu - w takim przypadku pamiętaj jednak, że Twój obecny operator może naliczyć opłatę za niezachowanie okresu wypowiedzenia przewidzianego umowę oraz opłatę za przedterminowe rozwiązanie umowy,
- z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z Twoim obecnym operatorem,
- z końcem obowiązującej umowy z obecnym operatorem,
- Jeśli posiadasz numer na kartę, wskazujesz dzień, w którym chcesz przenieść numer. Przeniesienie może nastąpić nawet następnego dnia po złożeniu wniosku o przeniesienie.
Jeżeli przeniosę swój numer telefonu do T-Mobile, czy będą mi działały wszystkie usługi, które miałem u poprzedniego operatora?
- Przenoszenie numeru dotyczy przeniesienia samego numeru a nie usług, które posiadasz u poprzedniego operatora. Po przeniesieniu do T-Mobile można korzystać ze wszystkich usług dostępnych w ofercie T-Mobile.
Jakie dokumenty należy podpisać w celu przeniesienia numeru do T-Mobile?
- Jeśli przenosisz numer abonamentowy, wystarczy, że podpiszesz umowę, jest w niej zawarty Wniosek o przeniesienie numeru do -Mobile. Przenosząc numer do systemu na kartę podpisujesz Wniosek o przeniesienie numeru do T-Mobile i kartę rejestracyjną. Podpisując dokumenty to My załatwimy za Ciebie wszystkie formalności.
- Jeżeli wybrałeś przeniesienie w sklepie T-Mobile, konsultant pomoże Ci wypełnić dokumenty dotyczące przeniesienia. Przenosisz numer przez naszą stronę internetową lub po kontakcie z Biurem Obsługi Abonenta? Kurier dostarczy Ci komplet dokumentów.
Co to jest numer tymczasowy?
- To numer, który otrzymujesz w chwili podpisania umowy z T-Mobile, możesz z niego korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru. We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym. Karta SIM z numerem tymczasowym pozwoli Ci korzystać z usług T-Mobile do czasu przeniesienia właściwego numeru. W dniu przeniesienia Twoja obecna karta SIM przestanie działać, a numer przenoszony zacznie działać na karcie SIM, którą od nas otrzymałeś.
Jak się dowiem, kiedy mój numer będzie przeniesiony?
- Poinformujemy Cię o terminie przeniesienia SMSem, mailem lub telefonicznie – wybierz sam przy zawieraniu umowy!
Mam umowę terminową u obecnego operatora. Kiedy mogę przenieść numer do T-Mobile?
- Umowę z wnioskiem o przeniesienie możesz podpisać nawet na 12 miesięcy przed końcem umowy z Twoim obecnym operatorem. Dostaniesz od nas numer tymczasowy, z którego możesz korzystać, a wniosek o przeniesienie wyślemy do Twojego operatora, zgodnie z obecnymi regulacjami, na 120 dni przed datą zakończenia umowy z obecnym dostawcą. Po podpisaniu umowy i wniosku o przeniesienie, wszystkie formalności zawiązane z przeniesieniem numeru, w tym rozwiązanie umowy z Twoim dostawcą, zrealizujemy za Ciebie. Poinformujemy Cię o etapach przeniesienia w wybrany przez Ciebie sposób: wiadomością sms, email lub telefonicznie.
Korzystam z numeru, który nie jest zarejestrowany na mnie, czy mogę przenieść numer do T-Mobile?
- Tak, jest to możliwe, w tym celu zapraszamy Ciebie oraz obecnego właściciela numeru do dowolnego punktu T-Mobile. Wystarczy, że przy podpisaniu umowy wraz z dotychczasowym właścicielem numeru podpiszecie oświadczenie o przekazaniu numeru. Resztę formalności wykonamy za Was. Dzięki temu nie będziecie musieli realizować cesji u dotychczasowego operatora. Proces jest dostępny dla osób fizycznych oraz jednoosobowych działalności gospodarczych.
Jakie dane są potrzebne do przeniesienia numeru?
Przy składaniu wniosku o przeniesienie niezbędne jest:
- Imię i nazwisko właściciela numeru lub nazwa firmy,
- PESEL w przypadku osób fizycznych lub numer dokumentu tożsamości w przypadku osób nieposiadających numeru PESEL,
- NIP/REGON jeśli numer jest zarejestrowany na firmę,
- Typ kontraktu, który posiadasz u obecnego operatora: abonament lub na kartę, pamiętaj, że numery w systemie MIX są traktowane jak numery abonamentowe,
- Numer kontraktowy lub adres email do kontaktu.
Ile zapłacę za przeniesienie numeru?
- Przeniesienie numeru jest usługą bezpłatną.
Czy mogę anulować wniosek o przeniesienie?
- Wniosek o przeniesienie możesz anulować najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą przeniesienia. Wystarczy, że złożysz taką dyspozycję w dowolnym punkcie T-mobile lub prześlesz mailem na adres boa@t-mobile.pl. Zlecenie anulowania przeniesienia możesz także przekazać swojemu obecnemu operatorowi.
Czy będę płacił rachunki za numer tymczasowy w T-mobile i za przenoszony numer u obecnego operatora?
- Do dnia przeniesienia numeru nie ponosisz opłat abonamentowych na numerze tymczasowym dzięki usłudze Zawieszenia abonamentu. Opłaty na Twojej umowie zaczniemy naliczać po przeniesieniu numeru.
Dostawa i aktywacja
W jakim czasie dostarczycie mi umowę?
- Umowa T-Mobile zostanie dostarczona maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, ale zrobimy wszystko, żeby była u Ciebie jak najszybciej!
W jaki sposób dostarczycie mi urządzenie?
- Wybrany model smartfona dostarczy Ci na wskazany przez Ciebie adres kurier DHL.
W jakim czasie moja karta SIM będzie aktywna?
- Aktywujemy Twoją kartę maksymalnie w ciągu 48h od podpisania przez Ciebie umowy u kuriera.
W jakim czasie mogę zrezygnować z usługi?
- Masz 14 dni na zmianę zdania i zrezygnowania z usługi (Czas liczony jest od momentu podpisania umowy u kuriera).
Jak zrobię darmowy zwrot sprzętu?
- Jeśli chcesz zwrócić zamówiony sprzęt, możesz to zrobić w ciągu 14 dni. Gdy korzystasz z oferty Wypróbuj przez 30 dni, również możesz skorzystać z darmowego zwrotu sprzętu. Jeśli Twoją paczkę dostarczył InPost, możesz ją zwrócić do dowolnego automatu Paczkomat InPost, korzystając ze strony www.szybkiezwroty.pl. Możesz skorzystać z Paczkomatu InPost również w przypadku, gdy Twoja paczka dotarła do innego punktu odbioru, np. Żabki lub dostarczył ją kurier DPD. Jeśli Twoją paczkę dostarczył kurier DPD, skorzystaj ze zwrotu przesyłek do DPD Pickup lub zamów kuriera DPD, korzystając ze strony DPD. Instrukcję krok po kroku znajdziesz na stronie Darmowy zwrot - szczegóły.
Czy ponoszę opłatę aktywacyjną?
- Wybierając umowę drogą internetową, nie poniesiesz kosztu aktywacyjnego.
Czy odstępując od umowy – ponoszę opłaty za czas użytkowania?
- Nie, zwracamy Ci całość kosztów poniesionych przez okres użytkowania (nie dotyczy usług premium).
Dodatkowe usługi pakiety
Czy w trakcie umowy mogę dokupić dodatkowy pakiet Internetu?
- To zależy od wybranej przez Ciebie oferty, ale w większości przypadków – tak! Masz możliwość dokupienia dodatkowych Gigabajtów internetu w atrakcyjnej cenie.
Chcę zakupić więcej numerów – na jakie zniżki mogę liczyć?
- Obecnie w przypadku zakupu większej ilości numerów i usług proponujemy specjalną promocję Korzyści dla domu – więcej informacji o ofercie rodzinnej T-Mobile znajdziesz tutaj. -20 zł/mies. na każdy kolejny numer.
Pozostałe pytania
Czy karta SIM będzie pasowała do mojego telefonu?
- Zdecydowanie tak! Wysyłamy kartę SIM uniwersalną, którą możesz dostosować do dowolnego smartfona i urządzenia mobilnego, np. tableta (karta ma 3 rozmiary SIM, Micro SIM, Nano SIM. To Ty decydujesz, który chcesz wykorzystać).
Czy urządzenia są brandowane tzn. posiadają oprogramowanie operatora?
- Tak, większość urządzeń ma wgrane dodatkowo Nasze oprogramowanie, ale to nic strasznego – dzięki temu na Twoim telefonie Nasze usługi działają jeszcze lepiej!
Czy w trakcie umowy mogę zmienić właściciela numeru?
- Tak, w każdym momencie możesz dokonać tzw. cesji numeru, czyli zmiany właściciela (usługa dodatkowo płatna).
Jak sprawdzić czy w moim miejscu zamieszkania działa sieć T-Mobile?
- Zasięg sieci możesz sprawdzić na stronie t-mobile.pl. Wystarczy, że podasz nazwę miasta oraz ulicę na mapie.
Rozrywka bez Ograniczeń
Jak mogę skorzystać z usługi Rozrywka bez Ograniczeń?
- Wystarczy, że podpiszesz nową umowę lub przedłużysz obecną w abonamencie komórkowym z taryfą 5G. Aktywacji serwisów w ramach Rozrywki bez Ograniczeń możesz dokonać przez aplikację Mój T‑Mobile. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z usługi. Po okresie promocyjnym opłata za dostęp zostanie doliczona do Twojej faktury.
Kiedy mogę zmienić wybrany serwis w ramach Rozrywki bez Ograniczeń?
- Serwis możesz zmienić na inny dostępny w ramach usługi po 30 dniach od aktywacji obecnie używanego serwisu.
Jak włączyć dany serwis w ramach usługi Rozrywki bez Ograniczeń?
- Po wybraniu danego serwisu w ramach Usługi Rozrywka bez Ograniczeń otrzymasz mailem w ciągu 24 godzin link aktywacyjny do wybranego serwisu. Należy kliknąć w ten link i dokonać rejestracji na stronie dostawcy wybranego serwisu w ramach usługi.
Jak wyłączyć Rozrywkę bez Ograniczeń?
- Po okresie promocyjnym usługa zostanie automatycznie wyłączona. Jeżeli korzystasz z płatnej wersji - usługę wyłączysz dzwoniąc na infolinię 602 900 000 lub w Salonie T-Mobile. Możesz zrezygnować z usługi w dowolnym momencie.
Ile kosztuje usługa Rozrywka bez Ograniczeń?
- Po okresie promocyjnym usługa kosztuje 30 zł miesięcznie.
Czy aktywowany serwis w ramach usługi Rozrywka bez Ograniczeń będzie pobierał dane z mojego limitu danych w ramach abonamentu?
- Pobieranie danych uzależnione jest od wybranego przez Ciebie serwisu. Sprawdź listę serwisów które nie będą powodowały pobierania danych https://www.t-mobile.pl/c/supernet-video. Brak pobierania danych z limitu możliwy jest tylko jeżeli posiadasz aktywną usługę Super Net Video. Więcej informacji o Super Net Video tutaj https://www.t-mobile.pl/c/supernet-video.
Na ilu urządzeniach mogę korzystać z usługi Rozrywka bez Ograniczeń?
- Do konta mogą być przypisane trzy dowolne urządzenia (takie jak aplikacja na PC, strona www, Smart TV czy urządzenie mobilne).
- HBO Max:
- W ramach 1 konta i 1 profilu subskrypcja HBO Max pozwala zarejestrować do 5 urządzeń. Serwis umożliwia logowanie do konta, a następnie dodanie w ustawieniach 5 różnych urządzeń, m.in. telewizor, tablet, smartfon, na których uruchomisz ten sam profil z możliwością oglądania jednocześnie na dwóch zarejestrowanych urządzeniach.
- TIDAL: Można jednocześnie używać 1 urządzenia w trybie online i 5 urządzeń w trybie offline.
- Przykład 1: 1 komputer PC/Mac w trybie online i 5 smartfonów/tabletów w trybie offline
- Przykład 2: 1 smartfon w trybie online, 3 tablety i 2 smartfony w trybie offline
- Legimi
- W ramach jednego konta z usługi można korzystać na 4 urządzeniach: telefonie, tablecie, komputerze oraz czytniku (w tym Kindle). Można podłączyć po jednym urządzeniu każdego typu: smartfon/tablet, komputer z Windows 8 lub 10 oraz czytnik.
Mam już aktywną subskrypcję, a chce z niej korzystać w Rozrywce bez Ograniczeń, czy opłata za subskrypcję zostanie automatycznie przeniesiona do TMPL?
- Nie, opłata nie zostanie przeniesiona automatycznie. Aby nie płacić podwójnie za Serwis klient powinien deaktywować aktywną subskrypcję i wybrać dany Serwis w Rozrywce bez Ograniczeń.
Chcę korzystać z HBO Max w Rozrywka bez Ograniczeń, ale mam już wykupioną subskrypcję HBO Max i płacę kartą. Co mam zrobić?
- Jeśli chodzi tylko o zaprzestanie płatności kartą kredytową i rejestrację na nowym koncie - należy zrezygnować z subskrypcji przez stronę HBO Max, wybrać serwis HBO Max z listy dostępnych w Rozrywka bez Ograniczeń i zarejestrować się na nowy adres e-mail.
- Jeżeli chodzi o zaprzestanie płatności kartą kredytową i utrzymanie dotychczasowego konta w HBO Max – należy musi zwrócić się do T-Mobile Polska z prośbą o wyczyszczenie konta w serwisie HBO Max (chodzi o podlinkowane płatności). Dopiero po wyczyszczeniu konta przez HBO klient będzie mógł podpiąć się pod konto za pomocą operatora T-Mobile Polska.