Rozpocznij przygodę
z MagentaTV
Sprawdź jak krok po kroku uruchomić usługę TV.
-
0 zł za instalację i aktywację
Instalacja i aktywacja usługi internetu i telewizji nic nie kosztuje.
Instalacja i aktywacja - szczegóły Szczegóły -
Zmieniaj pakiet TV kiedy chcesz
Sam decydujesz, z jakiego pakietu TV chcesz dalej korzystać. Możesz go zmieniać nawet co miesiąc.
Zmieniaj pakiet TV kiedy chcesz - szczegóły Szczegóły -
MagentaTV BOX
Odebrałeś już swój dekoder? Podłącz go i zabierz bliskich do świata telewizji MagentaTV.
MagentaTV BOX - szczegóły Szczegóły -
Zostań naszym klientem
Jeśli nie posiadasz światłowodu w T-Mobile sprawdź czy możesz zamówić usługę do miejsca zamieszkania, a nasz monter zajmie się wszystkim.
Zostań naszym klientem - szczegóły Szczegóły
Instalacja
Podłączenie dekodera jest bardzo proste.
Jeśli zamówiłeś pakiet z superszybkim internetem, nie musisz się martwić! Wszystkim zajmie się instalator.
Skorzystaj z instrukcji lub obejrzyj film
Najczęściej zadawane pytania
-
MagentaTV to tradycyjna telewizja w nowoczesnym wydaniu. To 159 najpopularniejszych kanałów i najwyższej jakości kontent dla całej rodziny.
-
Dekoder MagentaTV Box obsługuje standardy 4K i Dolby Atmos, ale jakość obrazu i dźwięku uzależniona jest od nadawców poszczególnych kanałów.
-
Oglądaj nawet na trzech urządzeniach jednocześnie.
-
W tej chwili nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad takim rozwiązaniem.
-
Tak jeśli masz już Internet światłowodowy od T-Mobile. W innym wypadku usługa MagentaTV może być sprzedawana tylko z naszym Internetem światłowodowym. Wejdź na stronę z ofertą i sprawdź czy usługa jest dostępna w Twoim miejscu zamieszkania.
-
Pakiet MagentaTV możesz zmienić w każdej chwili. Zmiana pakietu na wyższy zostanie zrealizowana natychmiast, zmiana pakietu na niższy zostanie zrealizowana od kolejnego cyklu billingoweg.
-
Jeśli kupujesz MagentaTV wraz z Internetem światłowodowym to cały proces instalacji i aktywacji jest przeprowadzany przez Montera podczas jednej wizyty. Jeśli kupujesz usługę do posiadanego już Internetu światłowodowego od T-Mobile to w przypadku zakupu w kanale zdalnym sprzęt dostarczany jest przez kuriera, a w przypadku zakupu w sklepie T-Mobile dekoder otrzymasz na miejscu. W obu przypadkach dostarczamy instrukcję jak dokonać podłączenia urządzenia. Instrukcja dostępna jest też w formie video na stronie.
-
Tak, opłata za dekoder będzie wykazana w fakturze sprzętowej oraz będzie widoczna na pierwszej fakturze bilingowej po podpisaniu Umowy MagentaTV.
-
Logujesz się za pomocą adresu email, który został podany w procesie zakupowym oraz hasła, wysłanego na numer kontaktowy, który przychodzi rano w dniu zaplanowanej wizyty Montera bądź po odebraniu przez Ciebie dekodera w sklepie lub od kuriera.
-
Aby wygenerować lub zresetować hasło, wyślij z numeru telefonu podanego w procesie sprzedaży SMS na numer 696 800 800 wpisując w treści Twój numer usługi TV oraz RESET (przykład: TV1234567 RESET) lub wejdź na stronę https://nowymoj.t-mobile.pl/ i skorzystaj z opcji resetu.
-
Usługa MagentaTV działa wyłącznie z Internetem światłowodowym od T- Mobile i tylko w takiej konfiguracji dajemy gwarancję poprawnego działania oraz dostępności wszystkich kanałów TV, które otrzymałeś w pakiecie.
-
Dekoder MagentaTV Box nie umożliwia instalacji aplikacji Netflix. Oczywiście możesz korzystać z tej aplikacji w ramach Internetu światłowodowego T-Mobile np. poprzez Smart TV.
-
Znacznik "Brak Subskrypcji" oznacza, że ten kanał jest niedostępny w wykupionym przez Ciebie pakiecie. W każdej chwili możesz zmienić posiadany pakiet na wyższy.
-
Rezygnacja z usługi Internetu światłowodowego oznacza również zakończenie świadczenia usługi MagentaTV.
-
Po okresie promocyjnym będziesz mógł korzystać z pakietu wybranego podczas podpisywania umowy. W każdej chwili możesz zmienić posiadany pakiet na wyższy.
-
Dekoder MagentaTV posiada takie wejście, ale usługa nie jest w tym momencie dostępna. Wszystkie kanały telewizji naziemnej znajdziesz w naszych pakietach.
-
Pilot z zestawu łączy się z dekoderem poprzez system Bluetooth i może wymagać ponownego sparowania, komunikuje również niski stan baterii.
-
Dekoder MagentaTV działa bez konieczności logowania się na konto Google, ale zalecamy takie rozwiązanie, żeby w pełni korzystać z funkcji Android Box i dostępnych aplikacji
Daj nam znać, pomożemy Ci w wyborze najlepszej oferty
Dziękujemy!
Doradca Biznesowy wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Dziękujemy!
Twoje poprzednie zgłoszenie zostało już przyjęte. Skontaktujemy się wkrótce.
Przetwarzanie danych
Zgadzam się na otrzymywanie od T-Mobile głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail, aplikacje mobilne, IVR) reklam T-Mobile przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących.
Zapoznałam/em się z Klauzulą informacyjną.
Klauzula informacyjna
- Administratorem Państwa danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "RODO"), jest T-Mobile Polska S.A z siedzibą w Warszawie ulica Marynarska 12, 02-674 Warszawa (dalej: "T-Mobile").
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane:
- W celu otrzymywania od T-Mobile głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail, aplikacje mobilne, IVR) reklam T-Mobile przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w wyżej wymienionym celu do czasu wycofania przez Państwa zgody;
- W celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (jakim jest dochodzenie i obrona przed roszczeniami), tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przez czas niezbędny do dochodzenia roszczeń, przez czas przedawnienia roszczeń lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być:
- upoważnieni pracownicy i współpracownicy T-Mobile;
- upoważnieni pracownicy i współpracownicy podwykonawców w T-Mobile;
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
- T-Mobile przekazuje dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy tylko wtedy, gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
- współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych;
- stosowanie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską ;
- stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
- W celu udostępniania Państwu reklam T-Mobile w niektórych przypadkach wykorzystuje profilowanie, tj. dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych T-Mobile ocenia wybrane czynniki w celu dopasowania treści do Państwa indywidualnych preferencji i zainteresowań.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- T-Mobile powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można kontaktować się:
- pod adresem: iod@t-mobile.pl
- listownie na adres:
T-Mobile Polska S.A.
Ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa
Z dopiskiem: "Inspektor Ochrony Danych Osobowych"
- Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w trybie i na zasadach przewidzianych w przepisach prawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Nie są Państwo zobowiązani do ich podania. Jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości skontaktowania się z Państwem i przedstawienia oferty produktów i usług T-Mobile.